سیاسی

حقایق و منشا آسیب ها را باید برای مردم بازگو کرد

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی گفت: وظیفه ایجاب می‌کند تا جایی که ممکن است حقایق را برای مردم بازگو و مردم را مطلع کنیم که آسیب‌ها از کجاست و چه عواملی ما را از مسیر رشد و تعالی دور می‌کند.

سیده فاطمه فخر، عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی، پیرامون فتنههای آینده به خبرنگار روزنامه الکترونیکی شما گفت: پافشاری بر امضای قرارداد FATF، تحمیل فشار اقتصادی بر مردم ایران و ایجاد موانع بر سر راه رشد اقتصادی، فرهنگی و سیاسی ایران خواسته دشمن است و متأسفانه عدهای در داخل به اینگونه مسائل دامن میزنند. در حالی که عدم سودمندی FATF و برجام و قراردادهایی مثل آنها بر مردم ما ثابت شده است.

وی با تأکید بر اینکه جوانان و روشنفکران جامعه عمیقاً به فتنهها فکر کنند و تحت تأثیر آنها قرار نگیرند تصریح کرد: فضای مجازی که تا پیش از این بیشتر جنبه اخلاقی و عاطفی مردم را هدف گرفته بود و سعی میکرد با آلودگیها و عشقهای مجازی و خیالپروری در ذهن جوانان و مردم با اخلاقیات جامعه بازی کند، جدیداً با برنامههای مالی و قمار فکر عده زیادی از مردم را به خود مشغول کرده است تا دچار آلودگیهای مالی اینچنینی شوند.

این عضو شورای مرکزی حزب با بیان اینکه فضای غبارآلود فتنه به پیشرفت مقاصد شوم استکبار جهانی کمک میکند، اظهار کرد: عدهای در داخل با موجه نشان دادن و حمایت از عناصر ضد نظام و مفسدین بر این فضا دامن میزنند تا قشر خاکستری جامعه را به سمت و سویی بکشانند که آنها از تفکر صحیح و حیات سیاسی و اجتماعی خود باز بمانند.

وی گفت: عدهای با وارونه نشان دادن اوضاع کشور علل و عوامل بروز مشکلات را به گردن خدمتگزاران واقعی نظام میگذارند. اینها میکوشند تأثیرگذاری مثبت خدمتگزاران نظام را در ذهن مردم خدشهدار کنند. برعکس کسانی را که با ندانم کاری یا سرخوردگی و نگاه به غرب موجبات کمبود در جامعه و نقص در اداره کشور میشوند موجه و مفید نشان میدهند.

فخر در ادامه تصریح کرد: عدهای با نام اصلاحات سالها در صحنه جامعه ما حضور دارند و عدم موفقیتشان را در حکومت و سیاست صادقانه آزمودهاند، ولی باز هم مشی خود و برگزیدگانشان را تأمینکننده سعادت مردم معرفی میکنند و در گذرگاه هر انتخابات به میدان میآیند و ذهن مردم را از تفکر و اندیشه سالم و انتخاب عالمانه باز میدارند.

وی افزود: افراد موسوم به اصلاحات انتخاب «بایدن» در انتخابات ریاست جمهوری امریکا را مؤثر در سرنوشت مردم ایران میدانند و آن را به مردم ما القاء میکنند. در صورتی که اگر دولتمردان امریکایی خیلی تأثیرگذار هستند جامعه خودشان را اصلاح می کنند که از نابسامانی نجات یابند. خط مشی دولت امریکا در مورد ایران از قبل تعیین شده است و تغییر رئیسجمهور امریکا تأثیری بر جامعه ما نخواهد داشت.

فخر در پایان گفت: وظیفه ایجاب میکند تا جایی که ممکن است حقایق را برای مردم بازگو و مردم را مطلع کنیم که آسیبها از کجاست و چه عواملی ما را از مسیر رشد و تعالی دور میکند.

https://shoma-weekly.ir/6zvuUs