سیاسی

حفظ شبکه های اجتماعی برای اعتمادسازی اصولگرایان ضروری است

اگر نتوانیم مرکز ثقلی برای تحلیل مسائل داخلی و حتی بین المللی تاسیس کنیم و یا حتی نتوانیم شبکه اجتماعی را حفظ کنیم قطعا قدرت و اعتماد در اقشار جامعه را از دست می دهیم.
گروه سیاسی- عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با اشاره به پیشنهاد مرتضی نبوی در خصوص تشکیل شورای داوری در جامعه اصولگرایی، گفت: داشتن سازمان و پایگاه رای مشخص، شبکه اجتماعی مناسب که منجر به اطمینان و امنیت در آحاد مردم شود و تاسیس مرکز ثقل و فصل الخطاب مسائل و جریانات سیاسی یک ضرورت است که باعث از بین رفتن اختلاف نظرها می شود.

حمیدرضا ترقی در گفت و گو با خبرنگار دادنا با اعلام این مطلب، ایجاد سازمان یا تشکیلاتی برای تبعیت اصولگرایان از یک فصل الخطاب را یک ضرورت خواند که باعث حفظ جبهه اصولگرایی می شود.

وی با تاکید بر اینکه جریانات سیاسی برای ماندگاری در قدرت، حفظ پایگاه اجتماعی و جمع کردن آرا در جامعه با توجه به شرایط بوجود آمده، نیازمند یک تشکیلات منسجم و قوی هستند، تصریح کرد: کارآمدی و موفقیت در جلب رضایتمندی اقشار گوناگون مردم می تواند یکی از مهمترین عامل ها باشد که نقش تاثیر گذاری در جامعه دارد. تا زمانی که اصولگرایان بتوانند رضایتمندی مردم را جلب کرده و در میان آنها پایگاه اجتماعی داشته باشند، در قدرت خواهند ماند.

مسئول کمیته امور بین الملل حزب موتلفه تصریح کرد: همسویی و همگرایی با جریانات سیاسی که با نظام همراه هستند و نیز تطابق فعالیت ها با سیاست های کلان باعث بقای احزاب و گروه ها در قدرت می شود، لذا اگر اصولگرایان این عوامل را حفظ کنند طبیعی است می توانیم دو دوره ریاست جمهوری را عهده دار شویم و یا حتی هم دوره های پی در پی را در کارنامه خود رقم بزنیم.

ترقی گفت: اگر نتوانیم مرکز ثقلی برای تحلیل مسائل داخلی و حتی بین المللی تاسیس کنیم و یا حتی نتوانیم شبکه اجتماعی را حفظ کنیم قطعا قدرت و اعتماد در اقشار جامعه را از دست می دهیم و قدرت در دست جریانات مختلف می افتد.

عسگراولادی با تاکید بر اینکه باید در اردوهای تابستانی با بازیها و تفریحات سالم، نحوه رقابت سالم را به نسل جوان بیاموزیم،گفت:اینکه نسل جوان به معارف احتیاج دارد تردیدی نیست؛ اما معارف وقتی در ذهن نسل جوان شکل می گیرد که این نسل آسایش، تفریح و تفرج و بازی رقابتی داشته باشد.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با اشاره به ترجمه آیات 11 و 12 سوره مبارکه یوسف گفت:باتوجه به این آیه پدران و مادران و اولیاء باید برای جوانان و نوجوانانشان غیر از بهره مندی از آموزش معرفتهای لازم زندگی خانوادگی، فرصت گشت و گذار و بازی را نیز فراهم کنند.

وی به نقش بازی در رشد کودک و نوجوان اشاره کرد و یادآور شد:کودک،نوجوان و جوان در محیط رقابت رشد می کند، برخی از اولیاء ساده اندیشانه خیال می کنند که نوجوان و جوانان نباید دوستانی داشته باشند و خطر برخی دوستان برای آنان بزرگ جلوه می کند و این در حالی است که هر انسانی می تواند با دوست خوب رشد کند.
وی با بیان اینکه تربیت مقدمه استراحت،تفریح و بازی و مسابقه شناخته شده است، با اشاره به تاثیر تربیت در آینده و با اشاره به نمونه رقابتهای اخیر در انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری اظهار کرد: افرادی که از دوران نوجوانی و جوانی تربیت زندگی رقابتی را داشته اند، در این انتخابات با توفیق روبرو بوده اند؛ چرا که نحوه چگونگی رقابت را آموخته بودند.
عسگرولادی در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به نوجوانان با بیان اینکه انسان بنا به تعبیر امیر المومنان علی (ع) باید در اندیشه باشد که از کجا آمده است و اکنون در کجا قرار دارد و به کجا می خواهد برود،اظهار کرد:خدا مورد مرحمت قرار می دهد انسانی را که برنامه داشته باشد و بر اساس آن حرکت کند. شما باید در نوجوانی برای آینده خودتان برنامه داشته باشید؛چرا که با داشتن برنامه در زندگی به اهداف عالی و زندگی شرافتمندانه خواهید رسید انشاالله.

https://shoma-weekly.ir/NJmsl9