سیاسی

حفظ اخلاق در رقابتها موجب آرامش جامعه است

حضور کاندیداها در رسانه ملی و با حفظ اخلاق اسلامی باعث شده است آرامش در سطح جامعه حفظ شود و تبلیغات انتخاباتی نیز تا کنون با رعایت اخلاق و به دور از هرگونه تهمت و افترا صورت گرفته است.
محمدکاظم انبارلوئی در گفتگو با خبرنگار «تهران پرس»، با اشاره به لزوم ایجاد وحدت ملی میان دستگاه های نظام اظهار داشت: ایجاد وحدت ملی موجب امنیت و اقتدار ملی می شود که در آستانه انتخابات ریاست جمهوری، ملت ما برای تضمین امنیت ملی پای صندوق های رأی می روند.
سردبیر روزنامه رسالت در ادامه با بیان اینکه خوشبختانه هر 8 نامزد ریاست جمهوری درک صحیحی از رفاقت دارند، بیان داشت: عدم وجود اختلاف و مجادله میان نامزدها موجب شده است توطئه های غرب علیه نظام برای ایجاد منازعات داخلی ناکام بماند و آنها نتوانند به اهداف خود برای ایجاد اغتشاش در کشور برسند.
وی با اشاره به اخلاق مداری کاندیداها در رسانه ملی، یادآور شد: حضور کاندیداها در رسانه ملی و با حفظ اخلاق اسلامی باعث شده است آرامش در سطح جامعه حفظ شود و تبلیغات انتخاباتی نیز تا کنون با رعایت اخلاق و به دور از هرگونه تهمت و افترا صورت گرفته است.
رییس مرکز سیاسی حزب موتلفه در پایان به حتمی بودن حضور حداکثری مردم پای صندوق های رأی اشاره و خاطرنشان کرد: در حوزه ها، دانشگاه ها و سایر مجامع عمومی بحث اصلی موضوع مشارکت و حضور در انتخابات است و دغدغه مردم انتخاب اصلح است، از این رو به لطف خدا شاهد مشارکت و خلق حماسه سیاسی از سوی مردم خواهیم بود.

https://shoma-weekly.ir/h1kKKb