سیاسی

حضور پرشور مردم در انتخابات عامل بازدارندگی است

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه حضور مردم در صحنه های مختلف انقلاب خود یک رفراندوم، نمایش قدرت و عامل بازدارندگی است گفت: حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی نیز یک عامل بازدارندگی است که به دنیا نشان می‌دهد که مردم پای انقلاب و نظام ایستاده‌اند و ایران اسلامی از همه نظام‌های دمکراتیک در دنیا اعم از اسلامی و غیراسلامی دمکراتیک‌تر است.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه حضور مردم در صحنه های مختلف انقلاب خود یک رفراندوم، نمایش قدرت و عامل بازدارندگی است بیان کرد: حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی نیز یک عامل بازدارندگی است که به دنیا نشان می‌دهد که مردم پای انقلاب و نظام ایستاده‌اند و ایران اسلامی از همه نظام‌های دمکراتیک در دنیا اعم از اسلامی و غیراسلامی دمکراتیک‌تر است.

محمد کرمی‌راد در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، با اشاره به اینکه انتخابات امسال با وجود ویژگی‌های خاص خود پرشورتر از سال‌های گذشته برگزار خواهد شد اظهار داشت: مردم همواره برخلاف جوسازی‌هایی که دشمنان ایجاد کرده‌اند عمل می‌کنند و باوجود جوسازی دشمن مردم در انتخابات امسال حضوری پرشور خواهند داشت.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان کرمانشاه با بیان اینکه امام خامنه‌ای همواره مسائل حساس را به خوبی رصد و مدبرانه انقلاب را به پیش می‌برند گفت: مقام معظم رهبری در دیداری که با خانواده‌های شهدا در 21 آذر 97 داشتند فرمودند "همه حواس‌شان را جمع کنند؛ ممکن است دشمن برای سال 98 نقشه کشیده باشد".

وی با اشاره به اینکه هرگونه تحرک دشمن با آگاهی و بصیرت مردم مواجه خواهد شد عنوان کرد: برخی از افراد به اشتباه تصور می‌کنند در انتخابات مجلس امسال به دلیل مشکلات معیشتی، اقتصادی و بدبینی که دولت در رابطه با وعده‌های اقتصادی خود ایجاد کرده ممکن است با کاهش یا ریزش آرای مردم روبه‌رو باشیم.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان کرمانشاه افزود: اما بنده تصور می‌کنم که مردم در شرایط کنونی هوشیارتر شده و درک صحیحی از شرایط پیش روی کشور دارند و همانطور که حضور چشمگیر مردم در راهپیمایی روز قدس امسال، جهانیان را شگفت‌زده کرد شاهد حضور گسترده‌تر مردم در انتخابات خواهیم بود.

وی با بیان اینکه حضور مردم در صحنه های مختلف انقلاب خود یک رفراندوم، نمایش قدرت و عامل بازدارندگی است بیان کرد: حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی نیز یک عامل بازدارندگی است که به دنیا نشان می‌دهد که مردم پای انقلاب و نظام ایستاده‌اند و ایران اسلامی از همه نظام‌های دمکراتیک در دنیا اعم از اسلامی و غیراسلامی دمکراتیک‌تر است.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان کرمانشاه با بیان اینکه در انتخابات امسال تمامی جناح‌ها و سلایق مختلف سیاسی حضور خواهند داشت گفت: بیش از چهار دهه مردم پای انقلاب اسلامی ایستاده‌اند و امام خامنه‌ای به عنوان سکان‌دار اصلی انقلاب هم با ترسیم بیانیه گام دوم انقلاب در راستای مسیر تحقق انقلاب و ختم آن به ظهور امام زمان(عج) گام برمی‌دارد.

https://shoma-weekly.ir/PJ7bDN