سیاسی

حضرت زهرا(س) شهادت در راه ولایت را فرهنگسازی کردند

حجت‌الاسلام محمد خرسند صبح امروز در یادواره شهدای آموزشگاه امام جعفر صادق (ع) که با حضور مسؤولان و دانش‌آموزان و مربیان و معلمان در این آموزشگاه برگزار شد با تسلیت ایام فاطمیه اظهار داشت: نخستین شهید راه ولایت فاطمه زهرا (س) است.
امام‌ جمعه کازرون گفت: ایرانیان همیشه وطن‌دوست و از ظلم بیزار بوده‌اند و به برکت اسلام این روحیه در ایرانیان تقویت شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کازرون، حجت‌الاسلام محمد خرسند صبح امروز در یادواره شهدای آموزشگاه امام جعفر صادق (ع) که با حضور مسؤولان و دانش‌آموزان و مربیان و معلمان در این آموزشگاه برگزار شد با تسلیت ایام فاطمیه اظهار داشت: نخستین شهید راه ولایت فاطمه زهرا (س) است.

وی بابیان اینکه شهادت درراه امامت ولایت و تبعیت از امام را حضرت فاطمه (س) فرهنگ کرد یادآور شد: تمام شهدای ما برای دفاع از کشور و اعتقادشان و امامت و ولایت‌فقیه به جبهه رفتند و در این راه به شهادت رسیدند.

امام‌جمعه کازرون با اشاره به این‌که حضرت فاطمه (س) بعد از رحلت پیامبر می‌توانست راحت‌طلبی را انتخاب و در خانه ساکت بماند اظهار داشت: وی در این شرایط ساکت ننشست و به ‌حق‌گویی و حق‌طلبی پرداخت.

خرسند در ادامه بابیان اینکه مستکبران به ما می‌گویند فلسطین، یمن، سوریه، عراق و دیگران به شما چه ربطی دارد و به این‌ها کاری نداشته باشید تا منافع‌تان را تأمین کنیم تأکید کرد: مگر می‌شود ما ظلم و ستم را ببینیم و سکوت کنیم.

امام‌جمعه کازرون بابیان اینکه ایرانیان همیشه وطن‌دوست و از ظلم بیزار بودند تصریح کرد: به برکت اسلام این روحیه در ایرانیان تقویت شده است.

خرسند بزرگداشت شهدا را بزرگداشت حضرت فاطمه (س) و اهل‌بیت و تمام خوبی‌ها و معروفات و زیبایی‌ها دانست و افزود: در مراکز علمی و مدارس، یادواره شهدا بیشتر باید برگزار شود تا جوانان و نوجوانان از اینکه چه مسائل و جنگی راه افتاده بود و شهدا از دین و ناموس و کشور خود دفاع کردند را به‌خوبی درک کنند.

https://shoma-weekly.ir/27d51u