سیاسی

حسین انواری: نقض کرامت انسانها تجاوز به حریم الهی است

انواری گفت : عزت و کرامت انسانها یک هدیه الهی است و تجاوز به حریم آن جایز نیست.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه شرط اصلی ورود به ضیافت الهی در ماه مبارک رمضان داشتن نیت صادق و قلب طاهر است تصریح کرد : میزبان همه ی روزه داران در این ماه مبارک خدای متعال است که در ورود به ماه صیام مدال عزت و کرامت را به بندگان مقرب و متقی خویش اهداء می کند.

وی گفت : انجام عبادات الهی همچون اطعام مستمندان ، سرپرستی ایتام ، صله رحم ، احسان و نیکوکاری پیگیری امور نیازمندان و ... موجب تقرب انسان در درگاه الهی و جلب رضایت و خشنودی پروردگار است زیرا خداوند احسان و محبت کردن به بندگان خود را دوست دارد و محبت یک هدیه الهی است.

انواری با اشاره به آیه 30 سوره فصلت مبنی بر این که استقامت مومنین بر عقیده توحیدی خود موجب می گردد که دیگر هیچ حزن و اندوهی از گذشته و آینده خود نداشته باشند تصریح کرد : مناجات و تضرع به درگاه الهی ، محبوب خداوند متعال و بدان امر فرموده است و موجب عزت و سرافرازی بندگان می شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش سبقت در خیرات را یکی دیگر از ویژگی های حامیان برشمرد و تاکید کرد : تفکر و رفتار حامیان ایتام موجب فرهنگ سازی و ترویج سنتهای حسنه اسلامی برای فرزندان و آینده سازان میهن اسلامیمان است و همه ی ما دارای تکالیفی نسبت به همنوعان خود بوده و باید حقوق محرومین را از اموال خود جدا نمائیم تا فرهنگ احسان و نیکوکاری در جامعه نهادینه شود.

https://shoma-weekly.ir/HZ5kp6