سیاسی

حزب موتلفه در ترویج فرهنگ اسلامی تلاش کند

نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین گفت: حزب موتلفه به عنوان تشکل سیاسی مذهبی و ریشه دار باید با حفظ وحدت و همدلی در ترویج فرهنگ اسلامی تلاش کند.
 اعضا، حزب موتلفه اسلامی استان یکشنبه شب با نماینده ولی فقیه در استان دیدار و گفتگو کردند.

آیت الله باریک بین در این دیدار اظهارداشت: اعضای حزب اسلامی موتلفه به عنوان یک حزب ریشه دار در نظام مقدس جمهوری اسلامی باید کمک کنید تا با حفظ همدلی، استان قزوین به عنوان یک استان نمونه در کشور مطرح شود.

وی اظهار داشت: خوشبختانه استاندار قزوین به عنوان فردی بومی و یکی از خدمتگزاران دولت تدبیر و امید تاکنون توانسته به پیشرفت های زیادی در تمام حوزه ها دست پیدا کند و ما نیز باید این فرصت را قدر بدانیم و در تداوم این موفقیتها به ایشان کمک کنیم.

آیت الله باریک بین تصریح کرد: استاندار قزوین برنامه ریزی های زیربنایی موثری برای پیشرفت استان تدوین کرده اند و از اعضاء حزب موتلفه انتظار می رود در این مسیر همکاری لازم را با مدیریت استان داشته باشد.

نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری در ادامه بر ترویج فرهنگ اسلامی در جامعه تاکید کرد و افزود: باید تلاش شود تا فرهنگ اسلام ناب محمدی در جامعه اسلامی ترویج شود تا دشمنان این نظام نتوانند فرهنگ غربی را در جامعه تبلیغ کنند.

آیت الله باریک بین آینده نگری را با اهمیت دانست و افزود: داشتن برنامه منظم برای هر تشکیلاتی مهم بوده و تحقق این امر شما را در اجرای برنامه ها یاری می دهد.

در پایان یکی از اعضای حزب موتلفه اسلامی گزارشی از عملکرد این حزب در قزوین ارائه کرد.

https://shoma-weekly.ir/GRQGKU