سیاسی

حزب موتلفه اسلامی در هیچ حوزه ای نامزد مستقل نخواهد داشت

ما از دو سال پیش تصمیم گرفتیم که همه ظرفیت‌های مؤتلفه را در جهت ائتلاف اصولگرایان کل کشور به کار بگیریم و از ابتدا اعلام کردیم با توجه به شرایط سال 92، مؤتلفه یک نفر را در کل کشور به عنوان نامزد مستقل مؤتلفه معرفی نمی‌‌کند.
دبیر کل حزب موتلفه اسلامی گفت: طبق دستور تشکیلاتی حزب موتلفه اگر اعضای ما در فهرست اصولگرایان باشند در انتخابات می‌مانند و در غیر این صورت انصراف خواهند داد

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، محمد نبی حبیبی دبیر کل حزب مؤتلفه اسلامی در نشست این حزب امروز برگزار شد، اظهار داشت: ما از دو سال پیش تصمیم گرفتیم که همه ظرفیت‌های مؤتلفه را در جهت ائتلاف اصولگرایان کل کشور به کار بگیریم و از ابتدا اعلام کردیم با توجه به شرایط سال 92، مؤتلفه یک نفر را در کل کشور به عنوان نامزد مستقل مؤتلفه معرفی نمی‌‌کند.

حبیبی با بیان اینکه ‌آنچه ما تأیید می‌کنیم تصمیم شورای ائتلاف اصولگرایان است، یادآور شد: در استان‌ها و شهرستان‌ها دستور تشکیلاتی که به تمام دبیران نیز گفته شده این است اگر افراد ما در هر حوزه انتخابیه بر فهرست اصولگرایان قرار داشته باشند در انتخابات خواهند ماند و در غیر این صورت انصراف می‌دهند.

وی افزود: طبق دستور تشکیلاتی حزب موتلفه اگر اعضای ما در فهرست اصولگرایان باشند در انتخابات می‌مانند و در غیر این صورت انصراف خواهند داد.

دبیر کل حزب مؤتلفه ضمن تقدیر از نقش حداد عادل در ائتلاف اصولگرایان ادامه داد: در ماه‌های آخر که شورای ائتلاف با محوریت جامعه روحانیت مبارز و شخص آیت‌الله موحدی کرمانی تشکیل شد، نقش آقای حداد عادل تعیین‌کننده بود.

https://shoma-weekly.ir/b71XMU