سیاسی

حزبی که مدعی اداره کشور نیست، حزب نیست

یک حزب واقعی باید مدعی اداره کشور باشد؛ زیرا حزبی که مدعی اداره کشور نیست، حزب نیست.
مراسم تودیع و معارفه دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان تهران با حضور دبیرکل، دبیر اجرایی، رابطین حوزه‌های استانی حزب مؤتلفه اسلامی برگزار شد و محسن قناعت به‌عنوان دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان تهران معرفی شد.

حبیبی دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی در این مراسم اظهار داشت: در استان تهران ظرفیت‌های حزبی وجود دارد که قابل مقایسه با سایر استان‌ها نیست و باید از همه این ظرفیت‌ها استفاده شود.

وی افزود: یک حزب واقعی باید مدعی اداره کشور باشد؛ زیرا حزبی که مدعی اداره کشور نیست، حزب نیست.

حبیبی تصریح کرد: حزب مؤتلفه اسلامی می‌خواهد مسئولیت‌های کشور را برعهده گیرد تا احکام اسلامی و قوانین جمهوری اسلامی را با کار تشکیلاتی محقق کند. ما به‌دنبال دنیاطلبی و پست و مقام برای دنیای خود نیستیم بلکه بر اساس تکلیف عمل می‌کنیم.

وی افزود: اعضای حزب مؤتلفه اسلامی در سراسر کشور باید با دید اداره کشور کارهای خود را دنبال کنند و خوشبختانه همه اعضای حزب نیز قبول دارند که حزب باید در اداره کشور دخیل باشد.

دبیر کل حزب مؤتلفه اسلامی احزاب باید در مقوله‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی قبل از رسیدن به مسئولیت‌ها برنامه‌ریزی و کادرسازی کرده باشند و در این صورت خواه یا ناخواه به طرف اداره‌کردن دولت حزبی پیش خواهیم رفت.

همچنین در این مراسم محمدعلی امانی دبیر اجرایی حزب مؤتلفه اسلامی نیز بیان داشت: استان تهران پیشانی فعالیت تشکیلاتی در مؤتلفه است و در واقع کل کشور نگاهشان به مرکز می‌باشد.

وی افزود: مؤتلفه اسلامی را به‌عنوان تشکیلاتی در خط ولایت در کشور می‌شناسند و ما باید این راه رسالت خود را انجام دهیم.

محسن قناعت دبیر جدید حزب مؤتلفه اسلامی استان تهران نیز در این مراسم گفت: استان تهران قلب تشکیلات حزب است و این قلب باید منظم کار کرده تا همیشه فعال و پویا باشد.

وی در اداره با اشاره به تأکید قرآن کریم بر ضرورت کار حزبی و تشکیلاتی بیان داشت: زمانی که دشمنان اسلام و انقلاب این‌گونه منسجم و تشکیلاتی علیه آرمان و عقاید ما کار می‌کنند و می‌خواهند ضربه بزنند ما نیز باید با کار تشکیلاتی قوی‌تر در میدان حضور داشته باشیم.

قناعت تصریح کرد: حزب مؤتلفه اسلامی پایداترین حزب موجود در کشور است و در همه عرصه‌ها حضور دارد؛ اما مردم باید آثار یک حزب مردمی قوی را حس کنند و برای آنها ملموس باشد.

وی افزود: مردم باید ببینند که حزب مؤتلفه اسلامی می‌تواند مطالبات آنها را پیگیری کند‌.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان تهران تأکید کرد: اگر کشور به این مرحله برسد که مجلس و دولت حزبی داشته باشد، حزب مؤتلفه اسلامی باید اولین حزبی باشد که دولت و مجلس را در اختیار می‌گیرد.

https://shoma-weekly.ir/oamnuS