سیاسی

حرمت‌شکنی در مصلای نماز جمعه تهران

با کمال تأسف مسئولین برگزارکننده کوچک‌ترین توجهی به قداست این مکان مقدس و جایگاه آن ندارند و موضوع عفاف و حجاب را نادیده گرفتند و در اکثر غرفه‌ها خانم‌های فروشنده رعایت حجاب و عفاف را نداشتند و تأسف بیشتر اینکه در میان بازدیدکنندگان زنان بی‌حجاب جولان می‌دادند و کوچک‌ترین مانع و تذکری برای آن‌ها وجود نداشت و فضا کاملاً برای گناه آماده‌ شده بود و فضا برای هنجارشکنان آزاد بود.
فضلالله فرخ - امسال نمایشگاه کتاب به صورت گستردهتر از قبل برگزار شد و با استقبال مردم روبرو شد و مسئولین مربوطه با خرسندی تمام حضور گسترده مردم و فروش بیشتر کتاب را اعلام نمودند، تمام اینها نکات مثبت نمایشگاه است.

با کمال تأسف مسئولین برگزارکننده کوچکترین توجهی به قداست این مکان مقدس و جایگاه آن ندارند و موضوع عفاف و حجاب را نادیده گرفتند و در اکثر غرفهها خانمهای فروشنده رعایت حجاب و عفاف را نداشتند و تأسف بیشتر اینکه در میان بازدیدکنندگان زنان بیحجاب جولان میدادند و کوچکترین مانع و تذکری برای آنها وجود نداشت و فضا کاملاً برای گناه آماده شده بود و فضا برای هنجارشکنان آزاد بود.

آیا وزارت ارشاد در این موضوع ورود نباید میکرد آیا ستاد امربهمعروف و نهی از منکر در اینگونه مکانها و زمانها هیچگونه وظیفهای نداشت این بیتوجهیها را چگونه میشود توجیه کرد؟

*عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی


https://shoma-weekly.ir/2kg1QV