سیاسی

حجت‌الاسلام خرسند: فتنه‌گران می‌خواهند همه اصلاح‌طلبان را آلوده کنند

فتنه مربوط به همه اصلاح‌طلبان نبوده اما به دلیل برخی از اشخاص موجود در این جریان سیاسی صورت گرفته است اما همین فتنه‌گران بنا دارند دست دیگر اصلاح‌طلبان را در این قضیه آلوده کنند بنابراین کل جریان اصلاحات به سمت یک خودکشی سیاسی حرکت می‌کند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با انتقاد از همایش 25 دی‌ماه اصلاح‌طلبان، همه اعضای این جریان را در فتنه 88 گناهکار نمی‌داند و معتقد است که فتنه‌گران می‌خواهند دست همه اصلاح‌طلبان را به فتنه آلوده کند.

اصلاح‌طلبان با مدیریت شورای هماهنگی جبهه اصلاحات 25 دی ماه سال جاری در کانون توحید تهران پس از 6 سال همایش خود را برگزار کردند همایشی که در آن به جای بررسی و ارزیابی مسائل سیاسی، اجتماعی و اقتصادی کشور فقط حول یک محور در گردش بود و آن «رفع حصر سران فتنه» بود.

حجت‌الاسلام محمد خرسند عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی در گفتگو با خبرگزاری فارس، از تکرار شعارهای فتنه‌آمیز در همایش اصلاح‌طلبان انتقاد و اظهار کرد: فتنه خطر قرمز نظام است و هر شخص و جریانی که بخواهد در اردوگاه نظام فعالیت کند باید به صورت شاخص فتنه سال 88 را محکوم کند.

وی معتقد است که فتنه مربوط به همه اصلاح‌طلبان نبوده اما به دلیل برخی از اشخاص موجود در این جریان سیاسی صورت گرفته است اما همین فتنه‌گران بنا دارند دست دیگر اصلاح‌طلبان را در این قضیه آلوده کنند بنابراین کل جریان اصلاحات به سمت یک خودکشی سیاسی حرکت می‌کند.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی حمایت از سران فتنه را نوعی زمینه‌سازی برای فتنه‌های آینده دانست و گفت: ما توقع داشتیم که جریان اصلاح‌طلبی مرز خود را با فتنه‌گران و دشمنان نظام مشخص کند.

خرسند به عدم حضور شخصیت‌های دولتی در همایش اصلاح‌طلبان علیرغم دعوت از آنان اشاره و خاطرنشان کرد: عدم حضور شخصیت‌های دولتی در همایش اصلاح‌طلبان اقدامی مثبت بود و نشان داد که فتنه خط قرمز دولت یازدهم است و دولت روحانی دم خود را به کاکل فتنه‌گران گره نخواهد زد.

امام جمعه کازرون همچنین به حضور برخی از اشخاص شناسنامه‌دار فتنه در همایش اصلاح‌طلبان از جمله هادی غفاری و خزعلی اشاره و خاطرنشان کرد: جریان اصلاحات باید تکلیف خود را با خیلی چیزها مشخص کند.

وی اضافه کرد: این جریان همچنین باید تعریفی درست ارائه دهد تا مرز بین آنان و افرادی که از الفبای دین اسلام آگاهی ندارند مشخص شود.

https://shoma-weekly.ir/iW4qxk