سیاسی

حجت الاسلام بنایی: هدف جنگ نرم دشمن اعتقادات جوانان است

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: دشمن بنیانهای دینی و اعتقادی جوانان را با استفاده از ابزارهای مختلف هدف گرفته است.
 علی بنایی در نشست کارگروه زن و خانواده درقم اظهار داشت: درحال حاضر آنان با استفاده از ابزار ماهواره و سایت های اینترنتی در حال تخریب اعتقادات دینی جوانان هستند.

وی افزود: دشمن وقتی حجاب را نشانه برود، بنیانهای دیگر را فرو خواهد ریخت و با وجود آسیبهای بی حجابی شاهد طلاق خواهیم بود.
حجت الاسلام والمسلمین علی بنایی ادامه داد: به گفته رهبر فرزانه انقلاب اسلامی دشمن شبیخون فرهنگی زده است لذا در این عرصه نیازمند همفکری همه جانبه نهادهای فرهنگی و مربوطه هستیم.
بنایی بر تشکیل اتاق فکر دائم در امور خانواده تاکید کرد و گفت: با تشکیل این اتاق فکر مسائل ازدواج، اعتیاد، تکدیگری و طلاق مورد بررسی قرار می گیرد و کارشناسی در زمینه های مختلف مباحث اجتماعی صورت می گیرد.
وی افزود: آموزشها مهمترین موضوعی است که باید مورد توجه قرار گیرد و راه ارتباطی با اقشار مختلف را فراهم می سازد لذا در این عرصه باید ظرفیت رسانه های جمعی مورد استفاده قرار گیرد تا توجه به آموزش فرهنگ سازی شود.
معاون امنیتی و سیاسی استانداری قم با اشاره به برگزاری جشنواره طلوع خورشید در خصوص زندگانی حضرت زینب(س) گفت: این جشنواره باید در مراکز دانشگاهی و حوزوی فراخوان شود تا جوانان در این عرصه وارد شوند.
وی افزود: ماندگاری کربلا و بیان بحث های توحیدی و الهی توسط حضرت زینب(س) رقم خورد که نیازمند تبیین این وقایع و وصف جلوه های عاشورایی هستیم.

https://shoma-weekly.ir/mHohUH