سیاسی

حتی یک گام عقب نشینی در مذاکرات جائز نیست

انتظار مردم در شرایط فعلی بر احقاق حقوق به حق مردم در زمینه مسئله هسته ای همچنان پابرجا است و حتی یک گام عقب نشینی از این مسیرطی شده جائز نیست.
فاطمه رهبر، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با تاکید بر اینکه " با توجه به گستاخی اخیر نمایندگان اتحایده اروپا، اعتماد به غربی‌ها سزاوار نیست"، افزود: اگر 1+5 به تعهداتش در توافقنامه ژنو عمل نکرد غنی‌سازی از سر گرفته شود.

عضو هیات رییسه فراکسیون حزب موتلفه اسلامی در گفتگو با «نسیم» افزود: هدف استکبار جهانی مقابله با فعالیت هسته ای نیست بلکه آنها با اصل نظام مخالفت دارند پس به هیچ عنوان نباید از این مسیر عقب نشینی کنیم.
وی با تبریک مجدد موفقیت های هسته ای ایران به خانواده های شهدای هسته ای، خاطر نشان کرد: انتظار مردم در شرایط فعلی بر احقاق حقوق به حق مردم در زمینه مسئله هسته ای همچنان پابرجا است و حتی یک گام عقب نشینی از این مسیرطی شده جائز نیست.
رهبر تصریح کرد: البته طبق فرمایش رهبر انقلاب حمایت همه جانبه نیز از تیم هسته ای خود خواهیم داشت.
این نماینده افزود: از تیم دیپلماتیک خود انتظار داریم تا محکم بر سر دستاوردهای هسته ای بایستند. اگر مشاهده شود که طرف مقابل ما در 1+5 طبق توافق ژنو بر تعهداتشان عمل نکرده اند انتظار می رود ادامه فعالیت های غنی سازی مان از سر گرفته شود.

https://shoma-weekly.ir/RSVOPj