سیاسی

حبیبی حبیب دلها

او حبیب دوستان و نیروهای انقلاب و نظام و محب قرآن و اسلام بود ودراوج بردباری و صبوری مدیری منصف و با تدبیر و در تلاش در جهت ایجاد وحدت و همگرایی بین نیروهای انقلاب مثال زدنی بود .

لاله افتخاری

الذین جاهدوافینا لنهدینهم سبلنا "قران کریم"

حبیبی کسی بود که حبش نسبت به اهل بیت( علیهم‌السلام) وولایت مثال زدنی بود تا انجا که در مجلس حضرت زهراء (س) جان به جان افرین تسلیم کرد.او حبیب دوستان و نیروهای انقلاب و نظام و محب قرآن و اسلام بود ودراوج بردباری و صبوری مدیری منصف و با تدبیر و در تلاش در جهت ایجاد وحدت و همگرایی بین نیروهای انقلاب مثال زدنی بود . رفتن افرادی چون اوضربه ای است که جای آنها سخت‌ پر می‌شود .این که مثل او بتوانند افرادی با این مدیریت در تشکیلاتی ترین وبا سابقه ترین حزب کشور که از قبل از تشکیل نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده است فعالیت سالم و موثر داشته باشند کم بچشم می خورد. فعالیت در حزبی چون موتلفه اسلامی با این گستره کار دشواری است. موتلفه یعنی ائتلاف یعنی گردهم آمدن بر محور ولایت و اسلام و انقلاب و ممحض بودن در اجرای دستورات ولی امر مسلمین زمان .حزبی که با ارشاد حضرت امام( رحمه الله علیه ) در دوران خفقان ستمشاهی تاسیس گردید و اعضای آن با آنها جنگیدند ، به زندان و تبعید رفتند .سخت ترین شکنجه ها را تحمل کردند و تسلیم دشمن نشدند. درتقدیم اولین شهدا پرچمدار نهضت اسلامی شدند.حزبی که از آغاز تا به امروز پیوسته خط مشی خویش را از مرجعیت دینی وولایت و روحانیت بصیر وانقلابی گرفته و می گیرد وهرگز پیوند خود با آنها را قطع نکرده است.اما جان کلام اینکه اگرچه حبیبی رفت اما خدارا سپاس که محبوب همه دلها بر جاست وهر چند که روزگار بسیار سختی است که بصیرت و بینش انقلابی می طلبد و تلاش بسیار می خواهد و اگر که رهبران پیشکسوت حزب همچون عسگراولادی ها و حبیبی ها رفتند اما جوانگرایی در آن قبل از دیگران آغاز شده و در نتیجه تربیت جوانانی که بتوانند تحت نظارت و حمایت بزرگان آن رشد کنند و در آینده جای آنها را بگیرند از پیش تر شروع شده است.

*حبیب بن مظاهرهای زمان

آری حبیبی و حبیب الله عسکر اولادی، حبیب بن مظاهر های این زمانند که اگر جلوتر از آنها نباشند عقب‌تر نخواهند بود زیرا به فرمایش حضرت امام (رحمه الله علیه ) مردم ما بهتر از مردم دوران نبی اکرم اند و رهبران و فرماندهان آنها دست کمی از آنها ندارند و بدین جهت است که دراین عصر ما شاهد بوجود آمدن سلیمانی ها و ابومهدی ها هستیم که در بستر این اهداف به دنیا آمدند ،رشد کردند، مبارزه کردند و در دنیا درخشیدند .

*الگوی احزاب

امروز اسلام و مقاومت شمال و جنوب لوزی خاورمیانه را به هم وصل کرده و دشمنان را به هراس افکنده است. از این رو دشمن زمانی توانست به خیال خود آرام گیرد که فرماندهان مقاومت را به شهادت رساند. آری اگر توجه کافی صورت گیرد مشاهده می شود که شام که همان سوریه است و مشهد و مکه و یمن که اضلاع این لوزی را تشکیل می دهند که خانه کعبه مرکز آنهاست وسپس بیت‌المقدس است که تمام توجه ها به سوی آنها است اینها شرایط ویژه پیدا کرده اند. با این حال تنها کشوری که می تواند مقدمات ظهور را فراهم کند و محور مقاومت باشد ایران است که با همراهی کشورهایی همچون سوریه ،عراق وغیر ان بدان کمک می کند. وعن قریب حبیب دلها ، مهدی زهرا ی اطهر در زمان حضورشان ظهور خواهند کرد و ان شاءالله این پرچم به پرچمدار واقعی آن تحویل داده خواهد شد. اما امروز احزاب باید ازصبر و شکیبایی بزرگان موتلفه درجهت همگرایی وهم افزایی در خدمت به نظام واجرای فرامین ولایت درس گیرند تا بتوانند در انجام این رسالت خطیر به وظیفه خود عمل کنند و دشمنان را پیاپی شکست دهند که "ان موعدهم الصبح آلیس الصبح بقریب"

https://shoma-weekly.ir/Oen106