سیاسی

حبیبی: اسلحه سازان آمریکایی مقدرات آمریکا را رقم می‌زنند

ضربه‌ای که در تسخیر لانه جاسوسی به آمریکا وارد شد باعث شکسته شدن هیبت آمریکا در جهان شد.
محمدنبی حبیبی در گفتگو با «نسیم» گفت: ضربه‌ای که در تسخیر لانه جاسوسی به آمریکا وارد شد باعث شکسته شدن هیبت آمریکا در جهان شد.

وی افزود: تا زمانی که اسلحه سازان آمریکایی مقدرات آمریکا را رقم می‌زنند هیچ شعاری بهتر از شعار 'مرگ بر آمریکا' برای آنها مطلوب نیست.

مهمترین محورهای سخنان محمد نبی حبیبی، دبیر کل حزب موتلفه در گفتگو با خبرنگار «نسیم» بدین شرح است:

- امام قبل از تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و در همان زمان تظاهرات قبل از پیروزی در واقع ریشه همه نابسامانی ها را در داخل کشور آمریکا میدانستند و معقتد هم بودند که عروسک هایی که اینجا در خیمه شب بازی حکومت نقش ایفا میکنند خودشان تصمیم گیر نیستند.

- ضربه ای که در تسخیر لانه جاسوسی به آمریکا وارد آمد باعث شد هیمنه آمریکا در کل جهان شکسته شود و به نظرم شکستن هیمنه آمریکا کمتر از پیروزی انقلاب نیست، امام به همین دلیل تسخیر لانه جاسوسی را انقلاب دوم نامیدند.

- معتقدم استکبار در ذات دولتمردان آمریکاست و با سخنرانی های مختلف دولتمردان آمریکا ذات آنها عوض نمیشود.

- معتقدم برخود موجودیت نوع حکومتی که در آمریکا هست یک موضوع اساسی و واقعی است یعنی تا زمانی که سرمایه دارن بزرگ اسلحه ساز آمریکایی مقدرات آمریکا را در داخل و خارج رقم میزند و حتی بر علیه منافع خودشان نیز قدم بر میدارند به نظرم هیچ شعاری بهتر از شعار مرگ بر آمریکا پاسخ این تجاوز و درنده خویی آنها نیست.

https://shoma-weekly.ir/ZQTczn