سیاسی

حاشیه سازان به دنبال تأمین منافع شخصی خود هستند

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی گفت :جریان معاندی که برای کسب منافع خود دنبال سرگرم کردن مردم با پرداختن به امور واهی و غیر واقعی است.

لاله افتخاری نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی در گفتگو با نما با اشاره به وجود جریان هایی که به دنبال ایجاد فتنه های مذهبی در کشور هستند گفت : دست های پشت پرده همواره بعد از انقلاب به ویژه در شرایط فعلی کشور و با پرداختن به مسئله حجاب به دنبال دامن زدن به دوقطبی واختلاف افکنی میان مردمند .

وی با بیان اینکه ایجاد شکاف میان مردم همواره از راهکارهای ایجاد اختلاف وتفرقه افکنی دشمن داخلی وخارجی بوده گفت : تقسیم مردم به شیعه و سنی ، اختلاف افکنی با توسل به تفاوت های قومیتی ، مذهبی ، جنسیتی و غیره تلاش دشمن برای جلوگیری از پیشرفت کشور ونگرانی ازاتحاد و وحدتی است که از آن برای رسیدن به منافع خود هراس وبیم دارند .
وی عنوان داشت : جریان معاندی که برای کسب منافع خود دنبال سرگرم کردن مردم با پرداختن به امور واهی و غیر واقعی است ، مشکل اصلی اش اتحاد مردم بر سر آرمان ها وباورهایشان است که به عنوان ظرفیت و سرمایه ارزشمند نظام تلقی می شود و به هر قیمتی وبا هر حربه ای به دنبال تشنج و ایجاد مسئله در کشور است .
وی افزود : این افراد به دنبال تبدیل این ظرفیت وسرمایه به عنوان تهدید برای نظام هستند تا بتواند با ایجاد ناامنی واختلاف بین مردم به منافع پنهان و پیدای خود دست یابد .
وی با بیان اینکه عده ای به دنبال تقسیم جامعه به افراد با حجاب وبی حجاب اند اظهار داشت: عده ای برای ایجاد فرهنگ غیر ارزشی در جامعه تهدیدات خاص خود را دارند و با موضع گیری های نامناسب که منجر به خدشه دار شدن حرمت افراد شود یا ایجاد فضای هیجانی یا خط قرمز در ارتباطات و روابط ناپسند متعارض با مسایل مذهبی سعی در بر هم زدن بسیاری از باورها دارند .
وی تصریح کرد : به نظر می رسد تمامی دستگاه های فرهنگی می بایست با گفتگوی صمیمی و در ارتباطات محترمانه درباره مسائل صحبت کنند تا مردم تحت تاثیر تهاجم فرهنگی قرار نگیرند.
وی با اشاره به اینکه مردم کشور همیشه در ادای فرائض دینی پیشگام و در حال تحمل بسیاری از سختی ها و نابه هنجاری های جامعه هستند ، اذعان داشت : باید گفت نهادهای مسئول وفرهنگی احساس مسئولیت ضعیفی برای برملا کردن نقشه های دشمن داشتند وبا توجه به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر انجام اتش به اختیار تا کنون حرکت موثری نداشتند و باید با تحقیقات وپژوهش های علمی وعملی به دنبال شناسایی اهداف دشمن و ارائه آن به مردم باشند تا هم گرایی ایجاد شود .

https://shoma-weekly.ir/oB5KZK