سیاسی

حاجی حیدری نمونه برجسته‌ سبقت درخیرات بود

مرحوم حاج ابوالفضل حاجی حیدری عمر با برکت خود را در امتثال وظایف الهی در خدمت به نظام اسلامی و خدمت به محرومین با تبعیت مؤمنانه ازولی فقیه زمانش سپری کرد و با گشاده‌رویی و آمادگی کامل به دیار باقی شتافت و به دارالقرار رسید.

حسین انواری- ارتحال امدادگر مخلص و خادم محرومین و مبارز سختی کشیده و عاشق ولایت (مرحوم حاج ابوالفضل حاجی حیدری) را به محضر مبارک مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، خانوده گرامی ایشان، امدادگران عزیز سراسر کشور، شورای محترم مرکزی و معاونین و مدیران تلاشگر کمیته امداد امام خمینی(ره) تسلیت عرض می‌‌کنم و علو درجه آن فقید سعید و اجر صابران را برای تمامی علاقمندان، همکاران به ویژه همسر و فرزندان گرامی و اخوان و بازماندگان محترم آن مرحوم از درگاه الهی مسئلت دارم.

مرحوم حاج ابوالفضل حاجی حیدری عمر با برکت خود را در امتثال وظایف الهی در خدمت به نظام اسلامی و خدمت به محرومین با تبعیت مؤمنانه ازولی فقیه زمانش سپری کرد و با گشاده‌رویی و آمادگی کامل به دیار باقی شتافت و به دارالقرار رسید، رحمت‌الله علیه.

مرحوم حاج ابوالفضل حاجی حیدری

· مسئولیت را امانت الهی می‌دانست و همه تلاشش آن بود که بار مسئولیت سالم به مقصد برسد و در این راه خستگی و افسردگی در او راه نداشت.

· خدمتگزاری به محرومان و نیازمندان در وجودش عمیقاً به باور نشسته بود و بدان افتخار می‌کرد.

· از خوشحالی محرومین و نشاط آنها لذت می‌برد و مسرور بود.

· لحظه‌ای از یاد خدا غافل نبود و مرکز ثقل موفقیت‌هایش محاسبه و مراقبه در اعمال و رفتارش بود.

· توفیق خدمتگزاری به محرومین را از پایبندی به «بایدها» و «نبایدهای» انقلاب اسلامی کسب کرده بود.

· وفای به عهدش در خدمت آن بود که چهره جان خود را در فکر و عمل متوجه خدا کند و امید به تحقق وعده الهی «اوفوا بعهدی و اوف بعهدکم» داشته باشد.

· خدمت به نظام ولایی را ابزاری برای خودسازی، رشد و تعالی و حاکمیت ارزش‌های الهی و فرصتی برای مهرورزی و تمرینی برای گسترش حلم و بردباری خود می‌دانست.

مرحوم حاج ابوالفضل حاجی حیدری

§ نمونه برجسته‌ای در سبقت درخیرات بود

§ در سختی‌ها شکیبا و در ناملایمات صبور و در خوشی‌ها سپاسگزار بود

§ خدا در اندیشه‌اش به عظمت نشسته بود

§ ایام کوتاه عمر را با شکیبایی بسر برد تا آسایشی طولانی را بدست آوردو از این تجارت پرسودی که خدایش برای او فراهم ساخته بود بخوبی بهره گرفت. روانش شاد باد.

عضو شورای مرکزی و سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره)

https://shoma-weekly.ir/pJwvay