سیاسی

جوانان دوران تشکیل تمدن اسلامی جاذبه داشته باشند

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: در دوران شما تحولات بزرگی در دنیا اتفاق خواهد افتاد و اگر خداوند مقدر کند، شما انسان‌های دوران ظهور خواهید بود. لذا جاذبه داشته باشید و تلاش کنید دیگران نیز مثل خودتان مومن و با اخلاق باشند.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در مراسم تجلیل از دانش‌آموزان نخبه اخلاق مدارس کازرون:خودتان را برای زمان ظهور آماده کنید که شما جوانان دوران تشکیل تمدن اسلامی هستید.

به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه کازرون، مراسم تجلیل از نخبگان اخلاقی از بین دانش‌آموزان متوسطه اول مدارس پسرانه کازرون در حوزه علمیه مکتب‌الصادق این شهر برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام محمد خرسند امام جمعه کازرون با بیان اینکه شما دانش‌آموزان عزیز قطعا آینده درخشانی را در پیش دارید، بیان داشت: شما جوانان دوران تشکیل تمدن اسلامی هستید.

وی افزود: در دوران شما تحولات بزرگی در دنیا اتفاق خواهد افتاد و اگر خداوند مقدر کند، شما انسان‌های دوران ظهور خواهید بود. لذا جاذبه داشته باشید و تلاش کنید دیگران نیز مثل خودتان مومن و با اخلاق باشند.

وی با اشاره به اینکه دشمن در فضای مجازی صرفا ضعف‌های انقلاب را بیان می کند، خاطرنشان کرد: البته که برخی ضعف‌هایی وجود دارد اما این در صورتی است که نقاط قوت بیشتری داریم و باید این نقاط قوت را برای نسل‌های جدید بیان کنیم که قبلا کجا بوده و امروز کجا هستیم.

امام جمعه کازرون با بیان آینده درخشان پیش‌روی نوجوانان گفت: الگوی شما دانش‌آموزان افرادی همچون شهید حسین فهمیده است که با سن کم اعتقاد به آرمان‌هایی داشت که حاضر به ایثار و فداکاری آنچنانی شد.

وی ادامه داد: شما مردان فردا هستید و باید خودتان را برای دوران ظهور امام زمان (عج) و آینده درخشان آماده کنید تا از بین شما نوجوانان، چهره‌های نخبه و سودمندی برای جامعه و یاری حضرت ولی‌عصر (عج) آماده شود.

حجت‌الاسلام خرسند با تاکید بر استمرار تشکیل اینگونه جلسات اذعان داشت: البته دشمن به‌ویژه با توجه به فشارهای اقتصادی، قصد ناامید کردن مردم را دارد اما یکی از شرایط آمادگی و نقش برآب کردن توطئه های دشمن، گردهمایی مومنین و تشکیل جلسات اینچنینی است.

در این مراسم که با سخنرانی حجت‌الاسلام صحرایی مدیر حوزه علمیه مکتب‌الصادق کازرون نیز همراه بود، پس از اقامه نماز جماعت و صرف افطار، از دانش‌آموزان نخبه اخلاقی مدارس کازرون تجلیل و با اهدای لوح و کتاب خاطرات شهید نیری با عنوان عارفانه تقدیر شد.

https://shoma-weekly.ir/T8ngD2