سیاسی

جوانان به فکر کارآفرینی باشند نه استخدام دولتی

دکتر علی عباسپور گفت: تفکر استخدام در مراکز دولتی، پس از فارغ التحصیلی را باید کنار گذاشت، معتقدم با توجه به تجهیزات و امکانات مناسبی که مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی برای علم آموزی شما جوانان مهیا کرده، هدف خود را بر کارآفرینی قرار دهید تا در پیشرفت هرچه بیشتر کشور مفید واقع شوید.
دکتر علی عباسپور خطاب به رتبه های برتر کنکور گفت: امروز شما ثمره تلاش خود و حمایت های خانواده هایتان را با کسب رتبه های برتر کنکور سراسری مشاهده می کنید.

وی با اشاره به اینکه ورود به دانشگاه، گذر از دوران نوجوانی به جوانی است، افزود: ورود به دانشگاه را اتمام فعالیت خود تلقی نکنید بلکه با تلاش و کوشش مضاعف در مسیر و رشته ای که انتخاب کرده اید، کسب علم و دانش کرده و آینده ای سرشار از موفقیت برای خود و پیشرفت کشور و جامعه اسلامی مهیا کنید.
عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی با بیان اینکه پس از انقلاب اسلامی، تلاش بسیاری برای حضور آرزومندان و مشتاقان تحصیل علم و دانش در دانشگاه ها صورت گرفته است، اضافه کرد: راه اندازی دانشگاه آزاد اسلامی آنهم در شرایط جنگ تحمیلی و تحریم ها، از اقدامات برجسته پس از انقلاب اسلامی برای حضور علاقمندان به تحصیل در کشور بوده است.
رئیس واحد علوم و تحقیقات افزود: دانشگاه ها باید، جهان بینی صحیحی براساس آموزه های فرهنگ اسلامی ارائه دهند. دانشجویان را باید به سوی درک درست از روابط اجتماعی سوق داد تا در آینده بتوانند در تمامی زمینه ها برای جامعه و کشور خود مثمر ثمر باشند.
دکتر عباسپور با بیان اینکه واحد علوم و تحقیقات از امکانات و تجهیزات آزمایشگاهی، آموزشی، تحقیقاتی و پژوهشی مدرنی برخوردار است، افزود: این واحد علاوه بر فعالیت در حوزه تحقیق و پژوهش، توجه ویژه به مسائل فرهنگی و اجتماعی، برنامه های فوق برنامه دانشجویی- فرهنگی متمایزی دارد و مصمم است این فعالیت ها را پررنگ تر از همیشه اجرایی کند.
وی با بیان اینکه واحد علوم و تحقیقات جزء واحدهای برتر مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی است، خاطرنشان کرد: واحد علوم و تحقیقات، نمونه یکی از واحدهای برتر در زمینه مهندسی محیط زیست و انرژی است که در این خصوص و از سوی یونسکو، کرسی انرژی های نو و تجدیدپذیر به این واحد اعطاء شده است. این واحد به واسطه دارا بودن مراکز تحقیقاتی، مجتمع های آزمایشگاهی، شرکت های دانش بنیان، اساتید برجسته و...، همواره به دنبال آموزش و تربیت متخصصان متعهد است.
وی با توصیه به دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاهی گفت: تفکر استخدام در مراکز دولتی، پس از فارغ التحصیلی را باید کنار گذاشت، معتقدم با توجه به تجهیزات و امکانات مناسبی که مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی برای علم آموزی شما جوانان مهیا کرده، هدف خود را بر کارآفرینی قرار دهید تا در پیشرفت هرچه بیشتر کشور مفید واقع شوید.

https://shoma-weekly.ir/zwiqsV