سیاسی

جهاد تبیین، خنثی‌کننده هجمه رسانه‌ای علیه جمهوری اسلامی است

قائم مقام دبیرکل حزب موتلفه اسلامی بر ضرورت جهاد تبیین در مقابل تبلیغات رسانه‌ای غرب علیه ایران تاکید کرد.
حمیدرضا ترقی قائم مقام دبیرکل  حزب موتلفه اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبر24 در پاسخ به این سوال که چطور و با چه راهکارهایی باید این فضای نگرانی را شکست و همه مردمِ مدافع نظام را به حمایت علنی از نظام فراخواند؟ تصریح کرد: در جریان وقایع و اغتشاشات اخیر باید این موضوع را مورد بررسی و ارزیابی قرار دهیم که مردم چه قله‌هایی را با همدلی و همبستگی خود فتح کرده‌اند و مثل همیشه با حضور خود چگونه پای نظام و انقلاب ایستاده‌اند.

وی با اشاره به پیش‌بنیی وقوع آشوب‌ از سوی مقام معظم رهبری در سخنرانی مراسم سالگرد ارتحال امام راحل گفت: تمام امید دشمن به این است که از طریق رسانه فاصله بین مردم با نظام و مسئولان را زیاد کند و باعث ناامنی و سرخوردگی آنها شود.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با اشاره به سرمایه گذاری در عرصه فضای مجازی گفت: متاسفانه مسئولان اقدامات لازم را در این حوزه انجام ندادند و به همین خاطر نظام سلطه با بمباران شایعات و اخبار کذب روی ذهن برخی از افراد جامعه تاثیر گذاشت.

ترقی یکی از راه‌های جلوگیری از تاثیرگذاری دشمن در حوزه رسانه را جهاد تبیین دانست و خاطرنشان کرد: آنها تلاش می کنند که ضمن هویت زدایی از انقلاب، این مفهوم را به صورت واژگونه و غلط نشان دهند و از سوی دیگر مبانی آموزه‌های امام راحل را کمرنگ و تحریف کنند و طبعا نخبگان باید برای روشنگری اذهان عمومی پا به میدان بگذارند.

وی تلاش دشمن برای غلبه پیدا کردن سبک زندگی غربی را از دیگر ترفندهای خطرناک برای تحریف مردم عنوان کرد و گفت: باید در این زمینه دروغ‌های دشمن را افشا کرد کما اینکه تاکنون در برخی از رسانه‌های داخل به این موضوع پرداخته شد و حقیقت اخبار کذب در زمینه فریب مردم و سیاست کشته سازی آشکار شد.

این عضو حزب موتلفه اسلامی در خصوص ضرورت حمایت از نظام گفت: اگر برای مردم روشن شود که همراهی آنان با نظام چه ثمرات مثبتی خواهد داشت، چنانکه تا امروز نظام جمهوری اسلامی با حمایت مردم توانسته کشور را رشد دهد، قطعا مردم خواهان حمایت از نظام و حامی جمهوری اسلامی خواهند بود.
https://shoma-weekly.ir/itHf3w