سیاسی

جنجال آفرینی راهگشای مشکلات مردم نیست

مردم از این بگو مگوها و تنش‌هایی که در هر دوره در مورد انتخابات ریاست شورای شهر به وجود می‌آید، خسته شده‌اند و تاب تحمل این همه جار و جنجال برای ریاست شورا را ندارند و جز اینکه این تنش‌ها و بگو مگوها دید مردم را نسبت به اعضای شورای شهر منفی می‌کند، خاصیت دیگری ندارد
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با انتقاد از چالش آفرینی ها در هر دوره از انتخابات هیأت رئیسه شورای شهر گفت: اعضای شورای شهر به عنوان شخصیت‌های نخبه جامعه شناخته می‌شوند و افراد منطقی و فهیمی هستند، مگر نیت یکایک آنان برای حضور در شورا با توجه به شعارها و وعده‌های انتخاباتی‌شان خدمت به مردم شهر و همچنین توسعه و آبادانی شهر نبود؟

دبیر استان کرمان حزب مؤتلفه اسلامی با اشاره به مشکلات شهر کرمان خاطر نشان کرد: همه این عزیزان به نوعی مطرح می‌کردند که برای خدمت آمده‌اند به ویژه برای خدمت به شهروندان محروم و همچنین مناطق محروم که این شعارها و وعده‌های انتخاباتی آنان از ذهن مردم فهیم، صبور و شهیدپرور کرمان پاک نشده. حال اگر از هر یک از این عزیزان عضو شورای شهر سؤوال شود که در این مدت سه سال به عملکرد خودتان چه نمره‌ای می‌دهید چه پاسخی خواهند داد که پیشنهاد می‌شود، این ارزیابی را شما از رسانه‌ها انجام دهید.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی افزود: اعضای شورای شهر باید بدانند با توجه به مسوولیت‌های قانونی، شرعی و اخلاقی که با توجه به وظایف آنان در شورا به گردن تک‌تک آنان است، ضمن اینکه باید به مردم پاسخگو باشند، یقیناً در پیشگاه الهی هم پاسخگو هستند.

وی افزود: مردم از این بگو مگوها و تنش‌هایی که در هر دوره در مورد انتخابات ریاست شورای شهر به وجود می‌آید، خسته شده‌اند و تاب تحمل این همه جار و جنجال برای ریاست شورا را ندارند و جز اینکه این تنش‌ها و بگو مگوها دید مردم را نسبت به اعضای شورای شهر منفی می‌کند، خاصیت دیگری ندارد.

مقدم خاطر نشان کرد: مردم از اعضای شورای شهر انتظار دارند این فرصت‌ها را برای خدمت به مردم و شهر غنیمت بدانند و صرف خدمت خالصانه کنند که هیچ اجری بالاتر از این خدمت نیست.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی یادآور شد: بعضاً مردم می‌گویند این اعضای شورای شهر که به مثابه یک خانواده چند نفره محسوب می‌شوند، چنانچه نتوانند، مسائل درون تشکیلاتی خود را بدون تنش‌های بیهوده حل و فصل کنند، چگونه می‌خواهند، مشکلات و مسائل عدیده مردم و شهر را حل و فصل کنند.

وی تصریح کرد: به نظر من چنان چه همه اعضای شورای شهر به مثل این ایام انتخاب رئیس شورا وقت می‌گذاشتند و کار و تلاش می‌کردند، خیلی بیش از این خدماتی که انجام داده‌اند، می‌توانستند به مردم و شهر خدمت کنند
https://shoma-weekly.ir/bsMJd0