سیاسی

جنبش دروغ

قائم مقام دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: تحرکات اغتشاشگرانه اخیر را باید «جنبش دروغ » نام گذاشت زیرا شروع و تداوم ان بر اخبار دروغ استوار بود.

حمیدرضا ترقی در جمع اعضای حزب موتلفه اسلامی در تشریح دروغ های این جنبش اظهار داشت: کشته اعلام کردن مرگ طبیعی مهسا امینی، ادعای دروغ تجاوز به دختری در زاهدان، ادعای دروغ کشته شدن یک دانش اموز در اردبیل، ادعای دروغ کشته شدن دختری که از طبقات ساختمان سقوط کرده از اصلی ترین دروغ های اغتشاشگران بود.

وی افزود: رسانه های ضد انقلاب با وقاحت تمام این دروغها را علی رغم افشای مستند کذب بودن انها به خورد عده ای ساده لوح می دهند و سلبریتی های مزدور هم، بر جنازه انها اشک دروغ می ریزند تا احساسات عده ای جوان و سطحی نگر را تحریک کنند.

قائم مقام دبیرکل حزب موتلفه اسلامی، بصیرت و تامل در اخبار فاسقان و دشمنان و عدم زودباوری در فضای مجازی را از الزامات سواد رسانه ای دانست و تصریح کرد: سوء استفاده دشمن از ابزار کسب و‌ کار مردم مثل اینستاگرام و اینترنت موجب شده که دراثر قطع ان، قشر قابل توجهی از مردم و جوانانی که حتی از این اغتشاشات بیزارند، خسارت مادی هنگفتی ببینند، همانطور که کسب و کار در خیابانها دراثر اغتشاشات مختل شده در کسب و کار اینترنتی هم اختلال وسیعی رخ داد.

وی تاکید کرد: دولت باید تدبیری بیاندیشد که اغتشاشات ضد انقلاب با منشا بیگانه به اعتراضات از کارو‌کسب افتادگانی که به هزینه روزانه شان محتاجند تبدیل نشود .

ترقی تسریع در علنی کردن دادگاههای اغتشاشگران وبرخورد جدی با مشوقان و تحریک کنندگان در رسانه ها و تریبونها را لازمه جداسازی مردم از اغتشاش گران وخاموش شدن اتش فتنه دانست .

قائم مقام دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در پایان از نیروی انتظامی و بسیجیان حاضر در صحنه در مقابله با اغتشاشگران و ناامن سازان و فداکاریهای انها قدردانی کرد.

وی با اشاره به شیوه نامه ادامه اغتشاشات توسط دشمنان و مزدوران داخلی انها، بر شناسایی و دستگیری شعار نویسان و شعار دهندگان، در آپارتمانها و محلات علیه مقدسات مردم تاکید کرد.

https://shoma-weekly.ir/iLk3Zz