سیاسی

جلسات سه ضلع شروعی برای ائتلاف همه اصولگرایان است

ما معتقدیم تمام اصولگرایان فارق از هرگونه سلیقه و نظری که دارند باید در انتخابات سلایق را به هم نزدیک کنند. در غیر این صورت نمی توانند به پیروزی مطلق در انتخابات مجلس امیدوار باشند و همان عدم موفقیتی که در انتخابات ریاست جمهوری پیش آمد مجددا گریبانگیر این جریان شود.
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت:ما معتقدیم تمام اصولگرایان فارق از هرگونه سلیقه و نظری که دارند باید در انتخابان سلایق را به هم نزدیک کنند .

محمد نبی حبیبی دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در گفتگو با خبرگزاری برنا درباره جلسات مشترک این حزب با سایر احزاب به خصوص احزاب تندرویی از قبیل جبهه پایداری و جمعیت ایثارگران اسلامی گفت: جلسات ما با جبهه پایداری و جمعیت ایثارگران که جلسات بسیار مفیدی هم بوده شروعی برای ائتلاف همه اصولگرایان کشور است، یعنی رابطه ما با این دو جبهه برای کلید زدن کل اصولگرایان صورت گرفته است.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در باره اختلافات در بین جبهه اصولگرایان گفت: ما معتقدیم تمام اصولگرایان فارق از هرگونه سلیقه و نظری که دارند باید در انتخابات سلایق را به هم نزدیک کنند. در غیر این صورت نمی توانند به پیروزی مطلق در انتخابات مجلس امیدوار باشند و همان عدم موفقیتی که در انتخابات ریاست جمهوری پیش آمد مجددا گریبانگیر این جریان شود.

محمد نبی حبیبی در پایان تاکید کرد: ما به دنبال ارائه یک لیست مشترک با حضور تمامی اصولگرایان با همه سلایق و نظرات هستیم هستیم.

https://shoma-weekly.ir/2GLw7l