سیاسی

جریان مقابل امام حسن(ع) در حال بازتولید است

امروز همان اسلام خطرناک زمان معاویه که در برابر امام حسن(ع) قد علم می کرد توسط وهابیت و جریان تکفیری در حال بازتولید است.
حجت الاسلام محمد خرسند عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در خصوص کرامت امام حسن مجتبی(ع) گفت: ایشان کریم اهل بیت(ع) است و دو مرتبه در طول عمر مبارکشان نیمی از مال خود را انفاق کردند.

حجت الاسلام محمد خرسند ابعاد زندگی امام مجتبی(ع) را سرشار از درس های بزرگ برای عاشقان آن حضرت دانست و تاکید کرد: هم مبارزات و هم صلح امام باید سرلوحه ما باشد و اگر صلح امام حسن(ع) نبود، زمینه قیام امام حسین(ع) فراهم نمی شد.

خرسند در ادامه افزود: مردم زمان امام حسن(ع)، قدر امام را ندانستند و ایشان در اوج مظلومیت به شهادت رسیدند و امروز نیز به معنای واقعی کلمه غریب و مظلوم اند.

وی با اشاره به خطر گروه های تکفیری برای کل جهان اسلام اظهارداشت: امروز همان اسلام خطرناک زمان معاویه که در برابر امام حسن(ع) قد علم می کرد توسط وهابیت و جریان تکفیری در حال بازتولید است.

این تحلیلگر مسائل روز با اشاره به جنایات و وحشی گری های جریان تکفیری گفت: این جنایت ها موضوع تازه ای نیست و در زمان ائمه اطهار نیز افراطیون همین صحنه های خشن و به دور از انسانیت را رقم می زدند.

وی حمایت و برنامه ریزی کشورهای استعماری به ویژه آمریکا و انگلیس و دستگاه های اطلاعاتی آن کشورها و نقش آفرینی برخی کشورهای منطقه را عامل شکل گیری گروه های تروریستی دانست و عنوان داشت:این جریان ضد اسلامی به نام جهاد به نوامیس مسلمین تجاوز می کند و جان و مال مردم را حلال می داند.

حجت الاسلام و المسلمین خرسند در پایان امنیت کشور را در سطح بالا ارزیابی کرد و ابراز داشت: به برکت مکتب اهل بیت(ع) کشورمان در امنیت کامل است و باید تلاش کنیم در سایه وحدت ، همدلی و همزبانی این امنیت را حفظ کنیم و با توجه به اینکه در پایان سال دو انتخابات حساس را پیش رو خواهیم داشت، دشمن قصد دارد دو دستگی و تفرقه بین مسئولین و مردم ایجاد کند که باید هوشیار باشیم و توطئه آن ها را خنثی کنیم.

https://shoma-weekly.ir/qvyHZw