سیاسی

جریان فتنه و انحرافی، ‌شاخه‌ای از مجاهدین خلق هستند

تولیت آستان قدس رضوی گفت: اصلاح‌طلبی حق است و اسلام دین اصلاحات است، اما امروز از این اصطلاح سوءاستفاده می‌شود.
تولیت آستان قدس رضوی گفت: اصلاحطلبی حق است و اسلام دین اصلاحات است، اما امروز از این اصطلاح سوءاستفاده میشود.

آیتالله عباس واعظ طبسی افزود: وضعیت نهضت آزادی و جبهه ملی شبیه دو جریان فکری امروز که از آنها با عنوان جریان فتنه و انحرافی یاد میشود قرار داشت، ولی تفاوت در این بود که نهضت آزادی و جبهه ملی روحانیت را قبول نداشتند و در برابر حوزههای علمیه، علمای دین و صاحبنظران دینی موضع مخالف داشتند.

وی اذعان کرد: امروز دو جریان فتنه و انحرافی بهصورت قطعی در جامعه فعال است که تقریباً از شاخهای از مجاهدین خلق، گروهی از جریان التقاطی و جمعی از روشنفکران تشکیل شده است.

آیتالله طبسی گفت: جریان انحرافی بسیار خطرناک است و تا جایی که من اطلاع دارم، تاکنون این جریان جمعی از بهترین و متدینترین افراد را فریب دادهاند و فقط قصد دارند از جنبه معنوی و روحانی این افراد سوءاستفاده کنند، بنابراین باید بیش از پیش در این زمینه هوشیار باشیم.

تولیت آستان قدس رضوی تصریح کرد: موضوع انتخابات در سال آینده از اهمیت خاصی برخوردار است، زیرا غربیها برنامهریزی دقیقی دارند برای اینکه مردم را در این زمینه مایوس نمایند؛ آنان قصد دارند به مردم القا کنند که در انتخابات ایران آزادی وجود ندارد.

وی گفت: به خدای بزرگ سوگند آزادترین، مردمیترین و باثباتترین انتخابات در جمهوری اسلامی ایران برگزار میشود البته اگر عدهای انتظار دارند تا جریانهای مقابل و معاند نظام از صندوقهای رأی بیرون بیایند، در اشتباه هستند.

 آیتالله عباس واعظطبسی یادآور شد: قطعی و روشن است که شورای نگهبان هرگز اجازه نمیدهد افرادی که برخلاف نظام هستند در عرصه انتخابات حضور پیدا کنند.

https://shoma-weekly.ir/iV0VCC