سیاسی

جریان انحرافی خط قرمز اصولگرایان است

ما اصولگرایان دو خط قرمز داریم! یکی عاملین فتنه سال ٨٨ و دیگری جریان انحراف است که احمدی نژاد سر دسته این جریان انحرافی است ، طبیعی است که احمدی نژاد هیچ جایگاهی میان اصولگرایان ندارد و نخواهد داشت.
احمد کریمی اصفهانی دبیرکل اصناف و بازار در خصوص سرانجام موضوع وحدت اصولگرایی به خبرنگار نامه نیوز گفت:با توجه به اینکه مقام معظم رهبری هم اشاره کردند که نباید به این موضوعات به زودی پرداخته شود، اما اکنون صحبت‌های را کرده اند که ما نیز به عنوان وظیفه باید دنباله رو این مسیر باشیم و آن را پی‌گیری کنیم.

عضو هیات نظارت حزب موتلفه اسلامی ادامه داد: طبیعی است برای وحدت اصولگرایان کارهای را شروع کرده ایم و امیدواریم با حضوری بهتر از دوره‌های قبل وارد عرصه انتخابات شویم؛ البته تا کنون شرایط برای وحدت بسیار مناسب و مثبت است.

کریمی اصفهانی با اشاره به وحدت برخی از احزاب اصولگرایان، مانند پایداری و موتلفه خاطر نشان کرد: اصلا اینگونه نیست ! ما شورای هماهنگی را پی‌گیری می‌کنیم و معتقدیم همه اصولگرایان باید زیر چتر حقوقی اصولگرایان بروند، أفراد برای ما محترم هستند اما جامعتین و شورای هماهنگی حرف آخر را می‌زنند .

این فعال سیاسی اصولگرا در خصوص ورود أفراد تأثیر گذاری همچون دکتر قالیباف و علی لاریجانی به عرصه انتخابات؛ تصریح کرد: اصولا حضور تشکل‌های حقوقی و أفراد حقیقی برای رسیدن به وحدت مد نظر است. تمام افراد و تشکل ‌ها در مجموعه ای تحت عنوان شورای هماهنگی مطرح می‌شوند، و هیچ فردی بر فرد دیگر برتری ندارد.

عضو جبهه پیروان همچنین در خصوص جایگاه احمدی نژاد در میان اصولگرایان، گفت: احمدی نژاد اصلا اصولگرا نیست، وی عامل انحراف است، ما اصولگرایان دو خط قرمز داریم! یکی عاملین فتنه سال ٨٨ و دیگری جریان انحراف است که احمدی نژاد سر دسته این جریان انحرافی است ، طبیعی است که احمدی نژاد هیچ جایگاهی میان اصولگرایان ندارد و نخواهد داشت.

https://shoma-weekly.ir/wA4sCK