سیاسی

جبهه ی متحد اصولگرایی نماد تکلیف گرایی در حوزه ی سیاست است

فهرست جبهه متحد اصولگرایی محصول خرد جمعی و نماد تکلیف گرایی در حوزه سیاست است

محمد نبی حبیبی دبیر کل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به بیانیه مشترک حضرات آیات مهدوی کنی و محمد یزدی دبیر کل جامعه روحانیت مبارز و رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت : فهرست جبهه متحد اصولگرایی محصول خرد جمعی و نماد تکلیف گرایی در حوزه سیاست است و ما بسیار مسرور هستیم که این فهرست مورد تایید جامعتین قرار گرفته است.
ساز و کارجامعتین منجر به تصمیم سازی در سطح ملی
به گزارش روابط عمومی حزب موتلفه اسلامی وی که در پایان نشست دبیران این حزب سخن می گفت؛با تقدیر از حضرات آیات مهدوی کنی و محمد یزدی اظهار داشت: ساز و کار حقوقی که با راهنمایی بزرگان دینی در جامعتین پیشنهاد شد نهایتا منجر به تصمیم سازی در سطح ملی بود.
امیدواریم با فهرست جبهه متحد مجلس شایسته ملت ایران تشکیل دهیم
وی افزود: جبهه متحد اصولگرایان درتهران و سراسر کشور فهرست خود را براساس خطوط منشور اصولگرایی ارائه داده است. ما امیدواریم با این فهرست یک مجلس قوی ،کار آمد، سالم و صالح که شایسته ملت ایران باشد تشکیل دهیم.
خود را رقیب هیچ
 فهرست اصولگرایی نمی دانیم

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به فهرست های دیگر تصریح کرد: ما به همه کسانی که می خواهند رقابت سالم و اخلاقی را در انتخابات آینده تجربه کنند احترام گذاشته و خود را رقیب هیچ فهرست اصولگرایی نمی دانیم.
تدوین برنامه های جبهه متحد در حوزه های مختلف
حبیبی با اشاره به برنامه های جبهه متحد اصولگرایان برای مجلس نهم بیان داشت: برنامه های جبهه متحد در حوزه های سیاست، اقتصاد،فرهنگ و ... تدوین شده است و انشاء الله در وقت خود اعلام خواهد شد.
ویژگی های فهرست جبهه متحد
وی با اشاره به امتیازات فهرست جبهه متحد اصولگرایان گفت: جبهه متحد اصولگرایان متشکل از جمعی از اقتصاد دانان و افراد متخصص در سیاست خارجی  و حوزه های حقوقی و فرهنگی  بوده و همچنین افرادی که قبل از انقلاب سوابق متعدد مبارزه علیه رژیم ستمشاهی داشته و تجربیات مفیدی در حوزه های اجرایی کشور را نیز دارند. تدوین کنندگان فهرست سعی کرده اند جوانگرایی را درکنار تجربه قرار دهند و یک فهرست جامع ارائه دهند.
تلاش کنیم رقابت ها
تبدیل به چالش امنیتی نشود

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی هشدار داد: دشمن می خواهد رقابت های سیاسی در نهمین دوره انتخابات مجلس را تبدیل به جنگ قدرت کند، ما باید از این میدان فاصله بگیریم و نیت ها را خالص کنیم و به دنبال تکلیف باشیم، در شهرستانها هم خطر نزاع قبیلگی رقابت های سالم را تهدید می کند، باید تلاش کنیم رقابت ها تبدیل به چالش امنیتی نشود.
سالم سازی فرآیند اقتصادی درکشور، مطالبه مهم مردم
حبیبی در بخش دیگری از این گفت وگو در مورد برگزاری اولین نشست دادگاه فساد بانکی گفت: سرانجام محاکمه مفسدین اقتصادی به جرم اخلال در نظام اقتصادی کشور برگزار شد. قوه قضاییه باید اقتدار خود را در مجازات آنها نشان دهد. یکی از مطالبات مهم مردم سالم سازی فرآیند اقتصادی درکشور وکوتاه کردن دست رانت خوران ، رشوه دهندگان و رشوه گیرندگان است.
قاضی باید عدالت را اجرا کند
وی ادامه داد: قاضی باید عدالت را اجرا کند تا ثابت شود در این انقلاب هر کس راه ستم و ظلم را طی کند حتما گرفتار عدالت می شود و مجازات خواهد شد.
محکمه ای به وسعت ایران
دبیر کل حزب موتلفه اسلامی بیان داشت: محکمه ای که اکنون در برابر آن هستیم به وسعت ایران است و مردم در این دادگاه حضوردارند. متهمین باید بدانند قاضی به نمایندگی از ملت ایران می خواهد حکم الهی را جاری کند. قطعا این حکم مورد عبرت تبهکاران خواهد بود که بخواهند در نظام اقتصادی کشور اخلال نمایند.
قطع فروش نفت، ایجاد 
توازن در گفت وگو

وی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص دور جدید مذاکرات ایران با آژانس و  نیز 1+5 اظهار داشت: ما از دولت تشکر می کنیم که در آغاز دور جدید مذاکرت فروش نفت به فرانسه و انگلیس را قطع کرد. این رویکرد یک توازنی را در معادلات گفت وگو پدید می آورد، همچنین رونمایی از پیشرفت های هسته ای ایران و قرار دادن سوخت 20 درصد در قلب راکتور تهران اقدام دیگری است که مورد تشکر می باشد که خود پیامی برای طرفهای گفت و گو می باشد.
هزینه های تصمیمات‌اروپا و غرب
وی تصریح کرد :‌اروپا و غرب باید هزینه های تصمیمات نادرست خود را بپردازد و بداند تحریم ها و تهدید ها از سوی ملت ایران بی پاسخ نمی ماند.
هیچ دولتی حاضر نیست جنایتکاران منافق را بپذیرد
دبیر کل حزب موتلفه اسلامی در ادامه در خصوص اقدام دولت عراق در اخراج منافقین از اردوگاه اشرف خاطر نشان کرد :‌اخراج منافقین از اردوگاه اشرف اولین گام عملی دولت عراق در مبارزه با تروریسم است، منافقین و تروریست این روزها سیاه ترین ایام خود را می گذرانند. هیچ دولتی حاضر نیست جنایتکاران منافق را بپذیرد. این پایان کار منافقین و همکاری با کفار و ملحدین است.
مردم عربستان و بحرین پیروزی را درآغوش خواهند کشید
حبیبی در پایان طنین فریاد مرگ بر شاه و درود بر امام خمینی(ره) در بحرین و عربستان را پاسخی به تشدید فشار های دو دولت غاصب در عربستان و بحرین دانست و گفت: به زودی مردم عربستان و بحرین پیروزی را درآغوش خواهند کشید و مانند مردم مصر ، تونس ، لیبی و ...  از شر استبداد و استعمار رهایی خواهند یافت .    
https://shoma-weekly.ir/Dwi5ZM