بین الملل

جبهه مقاومت با اقدامات ترامپ تنها نخواهد ماند

اقدام ترامپ پیامدهای متفاوت و مختلفی در پی خواهد داشت و مطمئناً با این اقدامات جبهه مقاومت تنها نخواهد ماند.
محمد کرمیراد- پیرامون امضای توافق عادیسازی روابط رژیم صهیونیستی با بحرین و امارات در کاخ سفید به خبرنگار هفته نامه شما گفت: این قضیه بیشتر یک شوی تبلیغاتی برای پیروزی ترامپ در انتخابات آینده ریاست جمهوری امریکاست.

ایجاد رخنه در بین کشورهای اسلامی

وی افزود: ترامپ از طریق این شوی تبلیغاتی میکوشد اعلام کند دستاوردهایی داشته است و در منطقه برای عادیسازی روابط کشورهای منطقه با رژیم صهیونیستی برنامههایی خواهد داشت و میخواهد این روند را در دور بعدی ریاست جمهوری خودش بیشتر دنبال کند و رخنهای در بین کشورهای اسلامی ایجاد کند تا حاشیه امنی برای رژیم صهیونیستی فراهم کند.

این عضو شورای مرکزی به موضعگیری برخی کشورها اشاره و خاطرنشان کرد: اینگونه موضعگیریها تأثیراتی خواهد داشت. رئیسجمهور پاکستان علیه این اقدام بهشدت موضع گرفت و آن را محکوم کرد. طبیعتاً کشورهای دیگر هم در روزهای آتی مشابه این موضعگیری را خواهند داشت.

شرایط جبهه مقاومت

وی اظهار کرد: اقدام ترامپ پیامدهای متفاوت و مختلفی در پی خواهد داشت و مطمئناً با این اقدامات جبهه مقاومت تنها نخواهد ماند.

کرمیراد اشاره کرد: در چنین شرایطی انسجام و یکپارچگی مسلمانها روشنتر خواهد شد. این امر غربالی بین کشورهای اسلامی است تا دوست و دشمنشان را بشناسند.

وی افزود: کشورهایی نظیر قطر و عمان مخالف سیاستهای خصمانه آل سعود هستند و از سپر جزیره و اقدام علیه مردم یمن خارج شدند. نهایتاً عربستان ماند که عربستان در جنگ با یمن هیچ نتیجهای نگرفته است.

این عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی بیان کرد: عادیسازی روابط برخی کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی بیشتر جنبه تبلیغات و جنگ روانی دارد. قطعاً ملت بحرین و امارات این قضیه را نمیپذیرند. کما اینکه ائمه جمعه و جماعات و علمای بحرین این اقدام را بهشدت محکوم کردند.

https://shoma-weekly.ir/wpbMvt