سیاسی

جبهه اصلاحات به دنبال درگیری است

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: اگر وزیر خارجه بتواند مسئله خارجی را با حفظ همه حقوق هسته ای ایران برطرف کند کار موثری انجام داده است.
اسدالله بادامچیان در گفت وگو با تسنیم ، اظهار کرد: هر دولتی که سر کار آمده قصد خدمت و سعی بر خوب کار کردن دارد اما نقاط ضعف و قوتی نیز خواهد داشت.

وی افزود: بهتر بود که آقای روحانی مثبت حرکت کرده و در گزارش 100 روزه خود عوض نفی گذشته همکاری همه را از دولت های قبلی می طلبیدند. هر دولتی نقاط قوت و ضعفی دارد، اینکه دولت بعدی بخواهد این دولت را نفی کند خیلی جالب نیست.

بادامچیان با اشاره به چیدمان کابینه دولت گفت: چینش کابینه دولت آقای روحانی نتوانسته نظر همه را نسبت به خود جلب کند و سبب حرفهایی شده که این غیر اعتدال است.

وی تصریح کرد: اگر روحانی بتواند مسئله خارجی را با حفظ همه حقوق هسته ای ایران برطرف کند طبعا کار مثمر ثمری انجام داده چرا که با توجه به ضعفی که در لحن و بیان اوباما وجود دارد،اوباما از موضع ناتوانی صحبت می کند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در رابطه با زمزمه آزادی فتنه گران سال 88 از سوی برخی از افراد گفت: اگر بنا به حرف آقای عسکراولادی این ها بازی خورده هم باشند پس در فتنه دست داشته و جرم مرتکب شده اند، همین طور به راحتی که نمی توان آن ها را رها کرد، چون حادثه ای پدید آمده که سبب و محرک آن حادثه این افراد بودند.

وی افزود: در برخورد با این افراد رافت اسلامی و ملاحظاتی صورت گرفته است، اما اگر دوباره بخواهند هیاهو کنند، کار درستی نیست.

بادامچیان بیان کرد: جبهه اصلاحات دوباره درحال ارتکاب همان اشتباهی است که در 8 سال دولت اطلاحات انجام داده است. نظام جمهوری اسلامی از این تاختن ها ضرر نمی کند و این ها با این کار چهره خود را نشان می دهند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی خاطرنشان کرد: در دوران اصلاحات درگیری های زیادی اتفاق افتاد که در حال حاضر هم مجددا می خواهند همان درگیری ها را ایجاد کنند، ملت باید هوشیار باشند و در طرح ایجاد این درگیری ها شرکت نکنند.

https://shoma-weekly.ir/uglEFT