سیاسی

جبهه استکبار و زورگویی برخلاف هیاهوی ظاهری رو به اضمحلال است

مقام معظم رهبری: جبهه ظلم و استکبار و زورگویی برخلاف هیاهوی ظاهری، رو به ضعف و اضمحلال است.


حضرت آیت الله العظمی خامنه ای در آئین دانش آموختگی دانشجویان افسری و تربیت پاسداری دانشگاه امام حسین(ع) تاکید کردند: جبهه ظلم و استکبار و زورگویی برخلاف هیاهوی ظاهری، رو به ضعف و اضمحلال است.
ایشان در سخنانی در این مراسم، عزت و اقتدار روزافزون ملت ایران را نتیجه پایداری و ایستادگی در مسیر بیعت الهی دانستند و تأکید کردند: ملت پیشگام ایران در دهه پیشرفت و عدالت حرکت پرشتاب خود را به سوی پیشرفت های بیشتر و تحقق عدالت ادامه می دهد و جبهه ظلم و استکبار و زورگویی برخلاف هیاهوی ظاهری، رو به ضعف و اضمحلال است.
معظم له با تأکید بر اینکه ملت ایران به آینده امیدوار است و افق آینده به اولبخند می زند، افزودند: جوانان سرافراز که کشور متعلق به آنان است باید مسیر پیشگامی ملت ایران را روزافزون ادامه دهد تا تعالی امت اسلامی تحقق یابد.
رهبرمعظم انقلاب اسلامی مسیر حرکت به سمت قله های سعادت را به برکت مجاهدت نسل گذشته هموار خواندند و خاطرنشان کردند: البته هموار بودن مسیر به معنای نبود سختی و زحمت نیست بلکه ادامه مسیر همچنان نیازمند پایداری و استقامت است.
فرمانده کل قوا همچنین با تجلیل از پایداری نیروهای مسلح اعم از سپاه، ارتش و بسیج در بیعت الهی تأکید کردند: نیروهای مسلح در دوران دفاع مقدس تجربه های ماندگاری از خود بر جای گذاشتند که باید همواره از آنها استفاده شود و چراغ راه آینده باشد

https://shoma-weekly.ir/pvpb77