سیاسی

جاهلیت مدرن با بصیرت ملت‌ها از میان خواهد رفت

آنچه که می‌توان در نیم قرن اخیر از آن به‌عنوان تجربه علمی یاد کرد این است که ملت ما در این مدت حرکت روبه جلویی داشته‌ است و از راه آگاهی‌بخشی در جهان باعث برهم‌خوردن معادلات قدرت در جهان شده است، بدون شک این جاهلیت مدرن با آگاهی‌بخشی و بصیرت ملت‌ها از میان خواهد رفت.
محمد کاظم انبارلویی گفت: آنچه که میتوان در نیم قرن اخیر از آن بهعنوان تجربه علمی یاد کرد این است که ملت ما در این مدت حرکت روبه جلویی داشته است و از راه آگاهیبخشی در جهان باعث برهمخوردن معادلات قدرت در جهان شده است، بدون شک این جاهلیت مدرن با آگاهیبخشی و بصیرت ملتها از میان خواهد رفت.

رئیس مرکز سیاسی حزب مؤتلفه اسلامی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درباره جاهلیت مدرن افزود: هزار و چهارصد سال پیش پیامبر اکرم(ص) در روز مبعث، پیام الهی اسلام را برای مقابله با جاهلیت آن روز به میان جامعه آوردند که همان پیام علم، دانش و آگاهی برای خروج انسانها از ظلمت و حرکت به نور بود.

وی در ادامه افزود: بعد از گذشت 14 قرن میبینیم آن جاهلیتی که در زمان پیامبر اکرم(ص) وجود داشت به شکل جدیدی بازتولید شده است با این تفاوت که اکنون آمریکاییها پرچمدار جاهلیت مدرن در جهان به شمار میروند.

این فعال سیاسی اصولگرا عنوان کرد: آمریکا دهها هزار انسان را در هیروشیما و ناکازاکی با شلیک یک بمب هستهای نابود کرد و اکنون هواپیماهای عربستانی با حمایت آمریکا سرزمین یمن را شخم میزنند.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی ملت فلسطین را از سرزمین خود بیرون کرده است و آنانکه ماندهاند در زندان شکنجه می شوند اضافه کرد: این رژیم اشغالگر به غزه و لبنان حمله میکند و با بمبهای نامتعارف این مناطق را به آتش میکشد، زنان و کودکان قربانیان اصلی جنگ هستند و اینها تصاویری از جاهلیت مدرن در عصر حاضر است.

انبارلویی با بیان اینکه انقلاب اسلامی با پرچمداری جوانان مسلمان و رهبری امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری به جنگ جاهلیت مدرن رفته است اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران انسانها را بهسمت آگاهی، علم و عدالت فرا میخواند به همین دلیل ملت و دولت جمهوری اسلامی مورد عناد قدرتهای بزرگ قرار گرفته و آنان به بهانه فعالیت هستهای در برابر ملت و دولت ما صفآرایی کردهاند.
https://shoma-weekly.ir/RngzKl