سیاسی

جاسوسی‌ مهر تاییدی بر شعار «مرگ بر آمریکا» است

امروزه آمریکا با حرکات، سکنات و جاسوسی‌های خود مهر تاییدی بر شعار «مرگ بر آمریکا» می‌زند و باید این شعار را با شدت بیشتری گفت.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: امروزه آمریکا با حرکات، سکنات و جاسوسیهای خود مهر تاییدی بر شعار «مرگ بر آمریکا» میزند و باید این شعار را با شدت بیشتری گفت.  

کریمی اصفهانی افزود: اگر روزی شعار «مرگ بر آمریکا» فقط در ایران مطرح بود، امروزه در دنیا همهگیر شده است؛ امام (ره) از قبل این روزها را پیشبینی میکردند، چراکه عملکرد آمریکا، این شعار را بوجود آورد.  

وی اظهار داشت: امروزه همه جهانیان پی به جنایات آمریکا بردهاند، شنود تلفنی سران 25 کشور دنیا گوشهای از جنایتهای آمریکاست و همچنین قتل کودکان و افراد غیرنظامی در سوریه از دیگر جنایتهای نابخشودنی این کشور است.  

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: اگر همه این موارد را کنار هم بگذارید عملکرد آمریکا خود تاییدی بر شعار «مرگ بر آمریکا» است؛ این کشور تا دیروز صحبت از برقراری دموکراسی در جهان داشت، اما امروز طبلش از آسمان به زمین افتاده است.  

وی در پایان افزود: مردم سوریه خواهان تصمیمگیری برای کشور خود هستند ولی مشاهده میکنیم که قطعنامههای متعددی صادر میشود و به مردم سوریه اجازه نمیدهند تا برای کشور خود تصمیمگیری کنند.

 

https://shoma-weekly.ir/BHMuXe