سیاسی

تکرار ادبیات دوره اصلاحات «عملیات ایذائی» است

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی با اشاره به تغییرات مکرر رفتاری اصلاح‌طلبان گفت: اصلاح‌طلبان بنابر مصلحت‌شان «آرمان»های جدید تعریف می‌کنند.
محمدمهدی اسلامی در گفتگو با «باشگاه خبرنگاران جوان»، با اشاره به تغییر وابستگی فکری اصلاح طلبان از اردوگاه شرق به غرب که موجب نوعی منفعتگرایی و آرمانزدگی در بخشی از بدنه سیاسی این جریان شد، در رابطه با شرایط فعلی اصلاحطلبان اظهار داشت: مشکل اصلی اصلاحطلبان در چند سال اخیر، دلباختگی شدید آنها به غرب است.

وی با بیان اینکه اصلاحطلبان در مواقعی توانستند با حفظ ظاهر رای عمومی را کسب کنند ولی عملا نوعی نفاق در بین آنها دیده میشود، گفت:با این حال، افکار عمومی متوجه میزان عمق نگاه اصلاحطلبان شده است لذا این چرخه در مقطع فعلی تشدید شده و آنها در نفاق پیچیدهتری فرو رفتهاند.

مدیر مؤسسه مطبوعاتی شما هندسه رقابت 94 را متفاوت دانست و گفت: استفاده برخی عناصر سیاسی از قطعات پازل بازی سوخته اصلاح طلبان در دهه هفتاد، استتار برای پروژه نفوذ است.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی در گفتگو با« سراج 24 »گفت: آنها با طرح موضوعات سوخته ای همچون نظارت استصوابی و احراز صلاحیت به خوبی می دانند که با ترمیم خلاهای قانونی امکان به ثمرنشاندن طرحهای قبلی برای تصرف نرم جمهوری اسلامی غیرممکن است، اما برای سازماندهی نیروها، مشغولکردن وقت مدافعان انقلاب اسلامی به پروژه انحرافی و تست پذیرش افکار عمومی با همان پرچم عملیات های ایذائی انجام دادند.

وی خاطر نشان کرد: هدف پروژه جدید نفوذ همهجانبه برای هویت زدایی از انقلاب اسلامی و وسترنیزهکردن ایران است تا الگویی که امام خمینی و امام
خامنه
ای در دنیا ساختهاند؛ مخدوش شود.

اسلامی با اشاره به سخنان مورالس درباره بازنگری بولیوی در مبارزه با آمریکا پس از مذاکرات اخیر ایران و آمریکا، یادآور شد: این رسمیترین موضع بود؛ باید نگران مخدوششدن الگوی استکبار ستیزی در میان بدنه اصلی جبهه مقاومت که مردم عادی و بدون تریبون هستند، باشیم.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی با اشاره به برنامه دشمن برای «استحاله از درون» با حضور چهرههای دارای کارنامه انقلابی ، افزود: نفوذ سیاسی از اصلیترین گامهای دشمن است. یکی از نقاط امید دشمن برای نفوذ، تبدیل دلباختگان غرب به عوامل اجرای برنامههای خویش است. کسانی که شب خواب زندگی در نیویورک و لندن را میبینند و صبح سبک زندگی غربی را تقلید می کنند؛ اما در مقامهای رسمی جمهوری اسلامی و رسانه های ما جا خوش کرده اند.

مدیر موسسه مطبوعاتی شما ابراز داشت: رد پای نفوذ فرهنگی را به راحتی از خط رسانهای دشمن میتواند رهگیری کرد. کسانی که هر شب در شبکههای مجازی خط فکری خود را از اتاق فکر لندن دریافت میکنند و صبح در رسانه های گوناگون آن را ترویج میکنند. غفلت ما از عملکرد این افراد است که سبب میشود به خاطر یک اقدام غلط در یک شهرستان کمپین «من سگ هستم» راه بیفتد اما این طیف فکری در برابر مرگ هزاران انسان در فاجعه پرابهام منا، نه تنها کمپین تشکیل ندهد که به تمسخر جانباختگان مظلوم این حادثه بپردازد.

اسلامی نفوذ اقتصادی را با هدف تحت سلطه مدرن قرار دادن ایران دانست و افزود: اقتصاد بحران زده غرب، قصد دارد همچون زالو سرمایه کشورمان را بمکد. شرایط اقتصادی تحمیل شده بر اثر تحریم سبب شده است برخی به خطرات تبدیلکردن ایران به بازار مصرف غرب بدون تعریف منفعت برای بازار ایران را نادیده بگیرند. شرکت های در آستانه ورشکستگی با بهره جویی از عطش بازار ایران؛ چرخهای زنگ زده صنایع خود را به جریان بیندازند و حتی نقدینگی سرمایه گذاران ایرانی را به بهانه امنیت اقتصادی از ایران خارج کنند.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی تصریح کرد: اگر هندسه عملیات دشمن را نشناسیم؛ فریب عملیات های ایذائی دشمن را خواهیم خورد. جنگ نرمِ برنامهریزی شده، گسترده و همهجانبه نظامِ سلطه با جمهوری اسلامی برای تغییر باورهای ایران؛ تخریب الگوبودن آن و نا امیدی همراهان انقلاب اسلامی در سراسر جهان است. نظام نوین سلطه سعی بر تحمیل خود با چهره ای غیرآشکار دارد. باید به جای اطمینانهای خوش بینانه که حاصل گذشته افراد است؛ مواضع و رفتارهای امروز همه کسانی که در معرض طمع دشمنان هستند را هوشیارانه رصد کرد. این به معنای اتهام بی حجت شرعی نیست، به معنای درک نیاز به بصیرت مضاعف و شناخت ستون پنجم دشمن است.

https://shoma-weekly.ir/lPwfze