سیاسی

توفیق کشوری اصولگرایان پیامی روشن برای دولت دارد

می بینیم که بیشتر کاندیداهای اصولگرا در سطح کشور الحمدلله رأی آوردند و این پیام بسیار روشنی برای دولت دارد و آن اینکه؛ دولت باید در رعایت قوانین و رعایت مصالح و منافع کلّی کشور به دور از جریان های حزبی و جناحی عمل کند و به قانون گردن نهد.
منتخب مردم قم گفت: امیدواریم که مجلس و دولت در یک تعامل سازنده متکی بر منافع ملّی، آنچه که به نفع مردم است را مورد توجه قرار دهند.

حجّت الاسلام مجتبی ذوالنور در گفتگو با هفته نامه «شما»، با بیان اینکه در مجموع نتیجه انتخابات به نفع جریان اصولگرایی رقم خورده است گفت: در این انتخابات 4 جریان در مقابل اصولگراها وجود داشت. جریان نخست جریان دولت بود که تمام قد فعّال بودند؛ از شخص آقای رئیس جمهور تا معاونین ایشان و وزرا متأسفانه به طور جدّی و جهت دار در انتخابات حضور داشتند. جریان دوم جریان اصلاحات بود. آنهایی که در فتنه پرونده بدی داشتند و از اذهان مردم پاک شده بودند؛ متأسفانه دولت ظرف این دو سال سعی کرد آنها را زنده کند و خب دوباره زنده شدند.

وی ادامه داد: جریان سوم جریانی بود که به اسم مستقل اقداماتی را انجام می دادند. گروه چهارم مستقلین واقعی هستند؛ کسانی که با پوشش گروه خاصی نیامدند و از طرفی جریان پنجم هم جبهه اصولگرایی کشور است. ما می بینیم که بیشتر کاندیداهای اصولگرا در سطح کشور الحمدلله رأی آوردند و این پیام بسیار روشنی برای دولت دارد و آن اینکه؛ دولت باید در رعایت قوانین و رعایت مصالح و منافع کلّی کشور به دور از جریان های حزبی و جناحی عمل کند و به قانون گردن نهد.

منتخب مردم قم با بیان اینکه همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند مجلس پسندیده، نه دولتی است نه ضد دولتی، اظهار داشت: تلاش هایی که صورت گرفت تا مجلس دولتی بوجود بیاید، محقق نشد؛ بنابراین ما امیدواریم که مجلس و دولت در یک تعامل سازنده متکی بر منافع ملّی، آنچه که به نفع مردم است را مورد توجه قرار دهند.

ذوالنور در خصوص چگونگی فعّالیت اصولگرایان در مجلس دهم گفت: اگر اصولگرایان بیش از 50 درصد کرسی ها را در اختیار داشته باشند، طبیعتا کار راحت تر است ولی اگر غیر از این باشد، مقداری کار سخت تر است و نیاز به تلاش بیشتری دارد.

https://shoma-weekly.ir/AoYXyC