سیاسی

توطئه‌گران پیام شعار مرگ بر سازشکار را درک کنند

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به شعار مرگ بر سازشکار که امروز توسط ملت ایران که امروز از طرف راهپیمایان سر داده شد، گفت: امیدواریم توطئه گران داخلی و خارجی پیام این شعار را درک کنند.
محمد نبی حبیبی در حاشیه مراسم راهپیمایی 35 فجر استقلال در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به حضور پررنگ مردم در یوم الله 22 بهمن گفت: گستاخی های اخیر دولتمردان آمریکایی نسبت به جمهوری اسلامی ایران عامل اصلی حضور پررنگ تر مردم در راهپیمایی امروز بود.

وی این حضور گسترده را اعلام پشتیبانی از نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرمانهای امام و شهدا نامید و گفت: امروز مردم قهرمان پرور ایران حماسه سیاسی آفریدند و نمره آنان در خلق این حماسه 20 است.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی با تاکید بر اینکه این راهپیمایی مربوط به حزب و گروه خاصی نیست، تصریح کرد: تلقی غیر از حمایت از حریت انقلاب از این حضور حماسی گونه ظلم به مردم است.

وی همچنین با اشاره به شعار مرگ بر سازشکار که امروز توسط ملت ایران طنین انداز شد گفت: امیدواریم توطئه گران داخلی و خارجی پیام این شعار را درک کنند و بدانند که مردم ایران همچنان پایبند به ارزشهای انقلاب، امام و شهدا هستند.

حبیبی با بیان اینکه اگر مشکلاتی در نظام وجود داشته است مربوط به نوع مدیریت مسئولان اجرایی است تصریح کرد: مردم ایران به طور شایسته به ندای رهبرشان در خلق حماسه سیاسی لبیک گفتند اما متاسفانه مسئولان نتوانستند در خلق حماسه اقتصادی موثر باشند.

https://shoma-weekly.ir/9DEm4m