سیاسی

توطئه انتخاباتی بیگانگان خنثی شد

حضور گسترده و سرشار از نشاط و شادابی مردم در انتخابات عامل اصلی برای تهذیب زدایی از مردمی است همیشه پشتیبان انقلاب و نظام اسلامی بودند و سبب شد که دشمنان انقلاب اسلامی امروز مایوس شوند
حمیدرضا ترقی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفتگوی ویژه خبری در رابطه با همین موضوع اظهار داشت: گردش قدرت در هر جامعه ای عامل نشاط، نوسازی و بازساسی حرکت جامعه در مسیر اهداف متعالی است که به دنبال آن حرکت می کنند.

وی با اشاره به این که نقش مردم در جمهوری اسلامی روز به روز عمیق تر و تاثیرگذار تر می شود در تعیین سرنوشت کشورمان می شوند خاطر نشان کرد: اگر مردم این نسل را همیشه حفظ کنند و با بصیرت از این حق خود استفاده کنند بی تردید روز به روز احساس خواهند کرد که رای آن ها در سرنوشت کشورشان تاثیرگذار است و آن چه را که می کارند را درو خواهند کرد.

وی ادامه داد: حضور گسترده و سرشار از نشاط و شادابی مردم در انتخابات عامل اصلی برای تهذیب زدایی از مردمی است همیشه پشتیبان انقلاب و نظام اسلامی بودند و سبب شد که دشمنان انقلاب اسلامی امروز مایوس شوند.

ترقی ادامه داد: اثر دیگر این حضور این است که پیشرفت کشور بدون اتکا و مشارکت مردم در همه عرصه های سیاسی، اقتصاد، فرهنگی و اجتماعی امکان پذیر نیست و وقتی مردم خود را در پیشرفت کشورشان شریک بدانند کشور پیشرفت خواهد کرد.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی ادامه داد: بدون شک حضور مردم و مشارکت سبب می شود که دولت ها بهتر بتوانند در مسیر تحقق آرمان های نظام و مردم حرکت کنند ضمن این که می تواند پشتیبانی مردم را نیز در برابر زیاده خواهی های دشمن و تهدیدات دشمنان خارجی داشته باشد و با قوت اسلام و انقلاب را به سرمنزل مقصود برسانند.

وی ادامه داد: این حضور گسترده در موقعیتی که فشارها به لحاظ اقتصادی بر روی مردم وجود داشت نشان می دهد که این گونه مسائل هیچ گونه تاثیری در مردم برای حضور آن ها در عرصه انتخابات نگذاشته است ضمن این که آن ها به این باور رسیده اند که می توانند از طریق صندوق های رای مشکلاتشان را حل کنند.

ترقی در ادامه برنامه با اشاره به فضای انتخاباتی کشور گفت: مردم در این انتخابات مطالبات خود را با شفافیت بیان کردندبه طوری که خواسته های مردم شامل حل مشکلات معیشتی، اشتغال، بیکاری، رفع رکود و تورم است.

وی با اشاره به این که در انتخابات این دوره شاهد رقابت سالم بودیم اظهار داشت: در این دوره کمترین تخلف اخلاقی را داشتیم و همه سعی کردند تا خود را ثابت کنند و این امر نشان دهنده بلوغ سیاسی مردم است.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با اشاره به این که باید با همدلی، همزبانی و همکاری بتوانیم به قدرت اول منطقه طبق سند چشم انداز 1404 دست یابیم افزود: ملت ایران بیدار و همیشه در صحنه است به طوری که در عرصه سیاسی به خوبی حضور می یابد.

ترقی با اشاره به مدیریت ظریف و دقیق رهبر معظم انقلاب در عرصه انتخابات گفت: رهبر انقلاب توطئه بیگانگان را مانند همیشه خنثی می کنند.

https://shoma-weekly.ir/2j5YeZ