سیاسی

توسعه ورزش همگانی عامل نشاط اجتماعی است

توسعه ورزش همگانی عامل نشاط اجتماعی است و برگزاری همایش پیاده روی طلاب و روحانیون الگو و نمونه‌ای مناسب برای ادامه روند برگزاری برنامه‌های جمعی ورزشی است.
به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی بنایی قبل از ظهر جمعه در مراسم پایانی همایش پیاده روی طلاب و روحانیون قم اظهار داشت: ورزش برای اقشار مختلف جامعه نیازی ضروری است که باید از طریق تدوین برنامه‌های توسعه ورزش همگانی، ضرورت این نیاز را برای آحاد جامعه تبیین کرد.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی افزود: برگزاری همایش‌های پیاده روی طلاب و روحانیون اقدام نیکویی در این زمینه بود و برگزاری همایش‌هایی نظیر پیاده روی طلاب و روحانیون می‌تواند نقش مهمی در تأمین سلامت جامعه ایفا کند.

معاون استاندار قم گفت: توسعه ورزش همگانی عامل نشاط اجتماعی است و برگزاری همایش پیاده روی طلاب و روحانیون الگو و نمونه‌ای مناسب برای ادامه روند برگزاری برنامه‌های جمعی ورزشی است.

حجت الاسلام بنایی بیان کرد: ورزش نوعی پیشگیری در برابر آسیب‌های جسمی و اجتماعی است و مسئولان استانی نیز از روند رشد و توسعه زیر ساخت‌های ورزش همگانی حمایت می‌کنند.

وی عنوان کرد: تبادل تفاهم نامه وزارت ورزش و جوانان و حوزه علمیه گامی عملی و مفید به منظور شرکت طلاب در همایش‌ها و رویدادهای ورزش همگانی است و تلاش می‌کنیم با همکاری دستگاه‌ها شرایط برای شرکت کردن مردم اعم از پیر و جوان در فضاهای ورزشی فراهم شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم افزود: نگاه دولت تدبیر و امید در زمینه ورزش، توجه خاص به اصل ورزش همگانی و گسترش جامع آن در میان همه اعضای اجتماع است و باید شرایط به گونه‌ای مهیا شود که آحاد جامعه اعم به ورزش به عنوان جزئی جدانشدنی و ضروری در زندگی نگاه کنند.

https://shoma-weekly.ir/m7lATE