سیاسی

توجه دولت به بخش خصوصی اقتصاد کشور را غنی می‌کند

ابوالفضل توکلی بینا، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: توجه دولت به اصناف و بازرگانان اقتصاد کشور را غنی می‌کند.
ابوالفضل توکلی بینا، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: توجه دولت به اصناف و بازرگانان اقتصاد کشور را غنی می‌کند.

وی با تاکید بر نقش فرهنگ در اجرای سیاست‌های شعار سال، تصریح کرد: مسئله اقتصاد به تولید داخلی باز می‌گردد؛ در رابطه با مسئله توسعه چاره‌ای نداریم جز اینکه بتوانیم روی تولید داخلی تکیه کنیم که ما را از تحریم‌ها‌‌ رها خواهد کرد. وی افزود: برای ایجاد عزم ملی در حوزه فرهنگ و اقتصاد، در دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه از منظر فرهنگی نیروهای قدرتمندی داریم، مردم نیز همواره گوش به زنگ پیام رهبری هستند.

توکلی بینا نقش دولت در این زمینه را پررنگ‌تر از سایرین خواند و تصریح کرد: دولت باید زواید در دستگاه‌های اداری کشور را حذف کند؛ مردم نیز آماده هستند تا با عزم ملی مشکلات پیش رو را حل نمایند. وی با بیان این مطلب که در حوزه مسائل فرهنگی دارای ذخایر عظیمی هستیم، گفت: مادامی که ابعاد مختلف فرهنگ خود را غنی نکنیم اقتصاد هم پیش نمی‌رود، در مسئله تولید نیز همانطور که تاکنون توانسته‌ایم باید به تولیدات داخلی روی آوریم.

توکلی بینا اضافه کرد: دولت آقای روحانی گام‌های خوبی در رابطه با اصناف و بازرگانان برداشته و با این دو قشر می‌تواند اقتصاد را غنی سازد. وی ادامه داد: از منظر بخش فرهنگی نیز، دولت قدرتمند است... دانشگاه‌ها و حوزه علمیه باید دست بدست هم دهند تا منویات رهبر عزیز به ثمر بنشیند.

توکلی بینا در پایان خاطرنشان ساخت: بخش اقتصاد و بخش خصوصی، وزارت بازرگانی، اتاق بازرگانی، اصناف کل کشور بسیار قوی وارد کار شده‌اند و اگر به این‌ها بها دهیم، عناصر ذی قیمتی در جهت شکوفایی اقتصاد بدست خواهیم آورد؛ باید کار‌ها به این اصناف واگذار شود تا مشکلات حل شود.

https://shoma-weekly.ir/Rjz5U1