سیاسی

توجه به نگاه رهبری پویایی اقتصادی را رقم می‌زند

مهمترین مسئله ای که در کشور باید مورد بحث قرار گیرد مسئله رونق اقتصادی است و ابلاغ سیاستهای اقتصاد مقاومتی توسط مقام معظم رهبری باید سرلوحه تمامی امور قرار گیرد.

 احمد کریمی اصفهانی- مهمترین مسئله ای که در کشور باید مورد بحث قرار گیرد مسئله رونق اقتصادی است و ابلاغ سیاستهای اقتصاد مقاومتی توسط مقام معظم رهبری باید سرلوحه تمامی امور قرار گیرد. به نظر بنده ایشان نه تنها رهبر سیاسی و مذهبی بسیار عالمی هستند، بلکه در مسائل اقتصادی نیز از بهترین کارشناسان متبحر می باشند، زیرا در کوران مسائل اقتصادی ایشان هم در مجلس حضور داشتند و هم در ریاست جمهوری و بنده اطمینان دارم که راهکارها خیلی وقت پیش آماده بوده است اما چون گوش شنوایی وجود نداشت و ظرفیت پذیرش چنین راهکارهایی نبود، توسط ایشان ابلاغ نشده است.

مقام معظم رهبری از مدتها پیش بر اقتصاد بدون نفت تاکید داشتند، این موضوع در سند چشم انداز بیست ساله هم آمده است،ایشان در گذشته تاکید فراوانی بر اجرایی شدن اصل 44 نیز داشتند که بدلیل عدم توجه، اکنون مجددا صورت گرفته است.البته عدم وابستگی به نفت را خیلی از افراد در کشور ما باور نخواهند کرد، اگر ما به مسئله ای اعتقاد پیدا کنیم مطمئنا به آن خواهیم رسید. رهبری از مدتها پیش ابراز امیدواری نمودند که روزی برسد درب چاههای نفت را ببندیم و اقتصاد را بدون نفت اداره کنیم.

تحریمهایی که به کشور ما به صورت غیر قانونی تحمیل گردید و در حدود 40 درصد صادرات نفت را کاهش داد موجب شد که مسئولین و مردم به این باور برسند که می شود با کمی صرفه جویی و بدون وابستگی به نفت به پیش برویم و زندگی کنیم.

گسترده تر شدن حرکت شیعی جمهوری اسلامی در دنیا نشان از این مسئله دارد که فشارهای غرب و شرق اثری در حرکت ایران اسلامی نداشته است همراهی مردم ایران با یک رهبر مقتدر موجب گردید یک مکتب فکری جدید با ایدئولوژی اسلامی در جهان بوجود آید، مکتبی که سرلوحه آن استکبار ستیزی و مبارزه با هرگونه ظلم و بیدادگری است.

مطمئنا مشکلات و مسائل اقتصادی نیز حل خواهیم نمود، کم نمودن مصرف، حرکت به سمت تولید و کمک مسئولین در کاهش مشکلات مسائلی مانند بیمه ،کارگری و موانع تولید موجب خواهد شد به سمت اقتصاد پویا به جلو برویم.

https://shoma-weekly.ir/bXR3bx