سیاسی

توافقات موثر برای ارکان تصمیم سازی اصولگرایان

فرآیند شکل‌گیری همگرایی اصولگرایان با این نشست اخیر، شتاب بیشتر گرفته است. ما در گذشته با دو تشکل یاد شده نشست‌های خوبی داشتیم و در مورد چالش‌های پیش روی جریان اصولگرایی و راهبردهای سیاسی به دیدگاه‌های مشترک رسیدیم.
دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی از ادامه جلسات حزب مؤتلفه اسلامی با آیت‌الله محمد یزدی و آیت‌الله موحدی‌کرمانی خبر داد و گفت: سیاست کلی ما از یک سال پیش این است که از ظرفیت حزب مؤتلفه برای ائتلاف اصولگرایان با محوریت جامعتین استفاده کنیم که در این راستا، تاکنون جلسات زیادی با آیت‌الله یزدی و آیت‌الله موحدی کرمانی داشتیم و باز هم این جلسات را ادامه خواهیم داد.

به گزارش خبرگزاری آریا، محمد نبی با بیان این مطلب، افزود: تا به حال هر وقت ضرورت داشت، با جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و جامعه روحانیت مبارز مذاکره داشتیم و مقتضی با شرایط روز با هر دستگلاه یا شخصیتی که تشخصیص دهیم برای ائتلاف اصولگرایان می‌تواند موثر باشد، قطعا صحبت می‌کنیم.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی همچنین نشست سه‌جانبه حزب موتلفه اسلامی، جبهه پایداری و جمعیت ایثارگران که چهارشنبه گذشته برگزار شد را یک نشست پربار و توام با محبت و صمیمیت دانست و افزود: همه مذاکراتی که ما با تشکل‌های اصولگرا و اشخاص داشتیم، در رابطه با محوریت قرار گرفتن جامعتین برای ائتلاف اصولگرایان است، بنابراین مذاکرات ما فقط برای وقت محدود چند ماه نیست و با هر شخصیت و تشکل اصولگرایی که برای ائتلاف ضرورت داشته باشد، تا زمان انتخابات مجلس شورای اسلامی صحبت می‌کنیم.

محمدنبی حبیبی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم، خاطر نشان کرد: فرآیند شکل‌گیری همگرایی اصولگرایان با این نشست اخیر، شتاب بیشتر گرفته است. ما در گذشته با دو تشکل یاد شده نشست‌های خوبی داشتیم و در مورد چالش‌های پیش روی جریان اصولگرایی و راهبردهای سیاسی به دیدگاه‌های مشترک رسیدیم.

دبیرکل حزب موتلفه خاطرنشان کرد: در این نشست دیدیم هر سه تشکل در مورد شرایط کنونی کشور تهدیدها و فرصت‌ها یک جور فکر می‌کنند، به ویژه در آسیب‌شناسی‌هایی که داشتیم به نقطه نظرهای مشترک رسیدیم.

حبیبی گفت: هر چند زود است در مورد سازوکار حقوقی انتخابات آینده و توافقات گفته شود، اما در این مورد هم ما اختلاف جدی نداریم و در مورد ارکان این تصمیم‌سازی توافقات خوبی کردیم.

https://shoma-weekly.ir/WOPbpJ