بین الملل

تهدید ایران برای جلوگیری از فروپاشی ارتششان است

مواضع رهبر انقلاب در خصوص اسرائیل تاکید بر فرمایشات امام راحل مبنی بر نامشروع و غاصب بودن اسرائیل است.
حسن لاسجردی، کارشناس مسائل بین‌الملل در گفتگو با «نسیم» اظهار داشت : مواضع رهبر انقلاب در خصوص اسرائیل تاکید بر فرمایشات امام راحل مبنی بر نامشروع و غاصب بودن اسرائیل است.
وی ادامه داد: رهبری با فرمایشات خود بار دیگر بر مواضع ایران در مورد رژیم صهیونیستی و خصومت با این رژیم و حمایت ایران از مقامت تاکید کردند.
کارشناس مسائل بین المللی افزود: تهدیدات اسرائیل علیه جمهوری اسلامی ایران بلوف و پرستیژ نظامی بیش نیست.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه با اشاره به قدرت ایران اذعان داشت: اسرائیل به این باور رسیده است که با حریف قدری بنام مقاومت در میان مسلمانان و نیز جمهوری اسلامی ایران روبرو است لذا با مانور تبلیغاتی سعی دارد رقیب قدرش را از هر نوع اقدامی باز دارد.
وی خاطرنشان کرد: رژیم غاصب صهیونیستی بخوبی دریافته است که واکنش ایران در برابر کوچک ترین اقدام او بسیار سخت خواهد بود و هرنوع نزاعی میان او و ایران صدمات شدیدی را برایش در پی داشته و منطقه را دچار تحول می کند و در واقع اسرائیل از تهدید سخت علیه ایران برای تقویت روحیه خود و سر پانگه داشتند نیروهای مسلحش بهره می گیرد.
لاسجردی در خاتمه تصریح کرد: مواضع امام و رهبر انقلاب در خصوص رژیم صهیونیستی یکسان است و مواضع ایران از ابتدای انقلاب تاکنون علیه این رژیم نامشروع استوار بوده است اما این بار رهبری با صراحت در لهجه مواضع جمهوری اسلامی ایران در برابر اسرائیل را بیش از پیش عیان کرده و بار دیگر بر مواضع امام راحل (ره) نسبت به این رژیم تاکید کرده اند.

https://shoma-weekly.ir/iTCT9O