بین الملل

تهدیدهای صهیونیستها از سر ترس است نه قدرت

رژیم صهیونیستی در حال تلاش برای ضربه زدن بیشتر به مقاومت است زیرا از قدرت گیری جریان مقاومت در کشورها و ملت های منطقه و بخصوص حزب الله واهمه دارد.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت:اتفاقاتی که در چند ماه اخیر رخ داد نشان می دهد که بطور مشخص نوک حمله تهاجم رژیم صهیونیستی به طرف مقاومت بعنوان سریعترین واحد سیاسی نشانه رفته است و رژیم صهیونیستی در حال تلاش برای ضربه زدن بیشتر به مقاومت است زیرا از قدرت گیری جریان مقاومت در کشورها و ملت های منطقه و بخصوص حزب الله واهمه دارد.

حسن لاسجردی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا گفت: از سال ۲۰۰۶ که موضوع نبرد عریان یا نبرد گسترده جبهه مقاومت با تجاوز رژیم صهیونیستی شروع شد تا امروز جریان رسانه ای و جریان مهندسی افکار عمومی همیشه تلاش نموده نشان دهد جریان مقاومت در منطقه واقعی نیست بلکه زاییده تفکر میلیتاریست و جریان مقاومت عقبه ندارد و فاقد پشتوانه اجتماعی است و این جریان مقاومت با یک تهاجم برق آسا و بزرگ نابود خواهد شد اما گذر زمان نشان داد که جریان مقاومت چه در ایران و عراق و چه در سوریه و لبنان یک جریان ریشه دار عمیق و محاسبه گر و در واقعیت کلام هوشیار است.

کارشناس سیاست خارجی افزود: اتفاقاتی که در چند ماه اخیر رخ داد نشان می دهد که بطور مشخص نوک حمله تهاجم رژیم صهیونیستی به طرف مقاومت بعنوان سریعترین واحد سیاسی نشانه رفته است و رژیم صهیونیستی در حال تلاش برای ضربه زدن بیشتر به مقاومت است زیرا از قدرت گیری جریان مقاومت در کشورها و ملت های منطقه و بخصوص حزب الله واهمه دارد.

وی افزود: به نظر می رسد که مقاومت بر اساس یک محاسبه گری دقیق از همه جوانب رژیم صهیونیستی را رصد کرده و به آنان ضربه می زند٬ صهیونیستها می دانند که جریان مقاومت در حوزه تحولات امنیتی منطقه اشراف کامل دارد به همین دلیل بیمناک هستند و دلیل تهدیدهایشان ترس است و نه قرار داشتن در موضع قدرت.

لاسجردی گفت: جریان مقاومت هیچگاه در منطقه دست و پا بسته نبوده و هوشیارانه عمل می کند٬ محاسبه می کند اگر رژیم صهیونیستی در فلان منطقه حیاتی او را تهدید می کند٬پس  او نیز باید فلان جا را مورد حمله قرار دهد با توجه به اشرافی که مقاومت به منطقه پیدا کرده است ضرباتش هوشیارانه و موثرتر از رژیم صهیونیستی خواهد بود .

https://shoma-weekly.ir/4sKzdp