سیاسی

تهاجم فرهنگی از هجوم نظامی موثرتر است

شاهد هستیم دشمن از طریق فضای مجازی و شبکه‌های ماهواره‌ای درصد هستند تا جوانان را به سمت برنامه‌ها و اهداف‌شان سوق دهند، از طرفی امروز تهاجم فرهنگی دشمن از هجوم نظامی موثرتر و پیچیده‌تر است.
یک نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش تاثیرگذارکانون‌های مساجد در ترویج سبک زندگی دینی، اظهار کرد: حمایت از این کانون‌ها، آن‌ها را به پایگاهی برای فعالیت‌های اجتماعی تبدیل می‌کند.

لاله افتخاری در گفت‌وگو با خبرنگار مسجد و کانون‌های مساجد خبرگزاری شبستان با اشاره به اینکه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از افتخارات نظام جمهوری اسلامی محسوب می شوند، گفت: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در طول سال‌های گذشته در بصیرت‌بخشی و توانمندسازی جوانان نقش موثری داشته‌اند.

وی با اشاره به رسالت کانون‌های فرهنگی هنری در احیای کارکردهای مساجد به عنوان پایگاهی برای جهاد و فعالیت‌های اجتماعی، خاطر نشان کرد: امروز این کانون‌ها به عنوان، سنگری برای مقابله با ناتوی فرهنگی به شمار می‌آیند، زیرا که شاهد هستیم دشمن از طریق فضای مجازی و شبکه‌های ماهواره‌ای درصد هستند تا جوانان را به سمت برنامه‌ها و اهداف‌شان سوق دهند، از طرفی امروز تهاجم فرهنگی دشمن از هجوم نظامی موثرتر و پیچیده‌تر است.

این نماینده سابق مجلس شورای اسلامی بر لزوم حمایت این مجلس از کانون‌های فرهنگی هنری مساجد تاکید کرد و گفت: در صورت حمایت‌های بیش از پیش از این مراکز، شاهد برگزاری برنامه‌های متنوع بر اساس نیاز روز نسل جوان در این مجموعه دینی و فرهنگی خواهیم بود.

افتخاری تاکیدکرد: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در صورت حمایت‌ معنوی و بودجه‌ای از آن‌ها می‌توانند، کانون ترویج سبک زندگی نبوی باشند، زیرا که همواره مساجد نقش تاثیرگذاری در عرصه‌های مختلف داشته‌اند.

https://shoma-weekly.ir/iDpBMF