سیاسی

تنها راه مصونیت برابر انواع فتنه ها تبعیت از رهبری است

قطعا برای آینده هم تنها راهی که می‌تواند موجب مصونیت جمهوری اسلامی در برابر این نوع از فتنه گران و فتنه انگیزان باشد تبعیت از رهبری و توجه به رهنمودها و هدایت های بصیرت افزای ایشان است که می تواند در این نوع فتنه ها مردم را از دچار شدن به انحراف نجات دهد.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: ملت ایران در پی 8 ماه اغتشاش و آشوبی که توسط فتنه گران در کشور ادامه داشت متوجه شد که ادعای این فتنه گران ادعاهای دروغ و غیرقابل باور است و سران فتنه آلت دست استکبار جهانی و بیگانگان قرار گرفته اند.

حمیدرضا ترقی، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه جامعه خبرگزاری تقریب، حماسه 9 دی را پاسخ ملت ایران به فتنه گرانی دانست که بر اساس نقشه و طراحی 20 ساله دشمنان انقلاب اسلامی برای بار دوم در جهت براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران تلاش کرده‌اند و اظهار داشت: دشمن تیرماه 78 از ملت ایران شکست خورد و نتوانست توطئه‌ای که قبلا توسط غربی‌ها طراحی شده بود را به نتیجه رساند.
 
وی در ادامه افزود: دشمن برنامه ریزی 10 ساله‌ای کرد تا بتواند در سال 88 دوباره با گسترده‌تر کردن این فتنه به بهانه تقلب در انتخابات، سناریویی را شبیه آنچه که در کشورهای آسیای میانه پیاده کرده و به نتیجه رسیده بود را برای سرنگونی و براندازی نظام جمهوری اسلامی دنبال کند.
 
ترقی خاطرنشان کرد: ملت ایران در پی 8 ماه اغتشاش و آشوبی که توسط فتنه گران در کشور ادامه داشت متوجه شد که ادعای این فتنه گران ادعاهای دروغ و غیرقابل باور است و سران فتنه آلت دست استکبار جهانی و بیگانگان قرار گرفته اند.
 
وی افزود: لذا پس از اینکه گرد و غبار ابتدای فتنه فرونشست و رهبری معظم انقلاب با درایت و تیزهوشی و بصیرت افزایی مردم را در جریان این فتنه و فتنه گران قرار دادند ملت ایران در 9 دی پاسخ "نه" به همه فتنه گران دادند و موجب شدند تا بار دیگر توطئه استکبار جهانی به شکست بینجامد و فتنه گران در برابر سد ملت ایران وادار به عقب نشینی شوند.
 
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با تاکید بر اینکه یقینا بصیرت افزایی مقام معظم رهبری و حمایت ملت از دیدگاه‌ها و نقطه نظرات رهبری عامل بسیار مهمی در شکست این فتنه بود تصریح کرد: قطعا برای آینده هم تنها راهی که می‌تواند موجب مصونیت جمهوری اسلامی در برابر این نوع از فتنه گران و فتنه انگیزان باشد تبعیت از رهبری و توجه به رهنمودها و هدایت های بصیرت افزای ایشان است که می تواند در این نوع فتنه ها مردم را از دچار شدن به انحراف نجات دهد.

https://shoma-weekly.ir/UWw6of