سیاسی

تندروی مطالبات اصلی مردم را به حاشیه می برد

تندروی موجب می‌شود مطالبات اصلی و مشروع مردم در سایه تاریک آن مغفول بماند بنابرین مطالبات مردم در حاشیه قرار می‌گیرد و موجب می‌شود مردم و مسئولان به جای اینکه سرگرم مسائل اصلی نظام و حل مشکلات باشند دچار حاشیه شوند
حجت الاسلام محمدحسن ذاکری، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه تندروی صفتی مذموم در دین و آیین ماست ابراز داشت: تندروی موجب می‌شود مطالبات اصلی و مشروع مردم در سایه تاریک آن مغفول بماند بنابرین مطالبات مردم در حاشیه قرار می‌گیرد و موجب می‌شود مردم و مسئولان به جای اینکه سرگرم مسائل اصلی نظام و حل مشکلات باشند دچار حاشیه شوند.

وی ادامه داد: ترکش‌های تندروی افراد مختلف را با آسیب مواجه می‌سازد و دامنه آن سراسر جامعه را در بر می‌گیرد.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی با بیان اینکه افراط و تفریط مورد تأکید بزرگان دین ما نیست، افزود: میانه روی و حرکت در مسیر حق و در راستای مطالبات مقام معظم رهبری راه گشای حل مشکلات اساسی مردم خواهد بود.

حجت الاسلام ذاکری بیان کرد: تحریک و هتک حیثیت افراد و مومنین در سطح جامعه، به معنای حرکت بر خلاف نظر صریح ولایت فقیه است.

وی گفت: تشخیص صحیح مشکلات مردم، شناسایی آسیب‌های موجود در جامعه و تدوین قوانین راه گشا از جمله نشانه‌های یک مجلس عقلانی محسوب می‌شود.

https://shoma-weekly.ir/GNDlzY