سیاسی

تندروی محکوم است

 
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی  گفت: خیلی‌ها تهدید به افشاگری می‌کنند که این جزو دستورالعمل جبهه غرب است تا به تقابل نیروهای نظام دامن بزنند.
حجت‌الاسلام محمدحسن ذاکری در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه تندروی محکوم است، گفت: علما و بزرگان دین در رأس محکوم کردن تندوری هستند.
قائم مقام حزب موتلفه اسلامی استان قم وجود اختلاف سلیقه در بین اصولگرایان را امری طبیعی دانست و تاکید کرد: اختلاف سلیقه طبیعی است اما اینکه کسی از هر دو طرف اقدامی کند که در زمین حریف بازی کند قابل قبول نیست.
وی ادامه داد: اختلاف سلیقه‌ها نباید به گونه‌ای باشد که در زمین حریف بازی کنیم، در غیر این صورت به دشمنان در تکمیل پازل آنها کمک می‌شود.
ذاکری افزود: برخی مواقع هدف ما پسندیده و خوب است اما ثمره و نتیجه آن بازی کردن در زمین حریف و تکمیل پازل دشمنان است.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه دشمنان برای انتخابات مجلس برنامه‌ریزی زیاد انجام دادند، تصریح کرد: دشمنان از تمام تلاش خود برای احیای فتنه، تشدید اختلاف بین اصولگرایان و... به کار می‌گیرند.
ذاکری با تاکید بر لزوم حفظ جایگاه سران سه قوا تاکید کرد: همان گونه که مقام معظم رهبری فرمودند جایگاه سران سه قوا باید حفظ شود تا اعتماد مردم نسبت به نظام زدوده نشود.
وی تقویت روح اتحاد را مهم دانست و افزود: ما سران سه قوا را نقد می‌کنیم اما تضعیف آنها را خط قرمز جریان اصولگرایی می‌دانیم.
ذاکری گفت: هر کسی که دارای منصب سیاسی، اجتماعی و... هست باید توجه داشته باشد که حرکتش باعث تضعیف نظام اسلامی نشود.


https://shoma-weekly.ir/IfPz62