بین الملل

تمام فتنه‌های منطقه از رژیم صهیونیستی نشات می‌گیرد

محمد علی الحکیم تاکید کرد: رژیم صهیونیستی در عراق، سوریه و لبنان دائما در تلاش برای ایجاد فتنه است تا امنیت خودش را محقق کند.

مدیر خبرگزاری النخیل عراق با اشاره به حملات مکرر رژیم صهیونیستی به سوریه در چند سال گذشته گفت: رژیم صهیونیستی برای انتقال مشکلات داخلی خود به خارج از مرزهای سرزمین‌های اشغالی این اقدامات را انجام می‌دهد.

وی با تصریح بر اینکه رژیم صهیونیستی دارد نفس‌های آخر خود را می‌کشد، اظهار کرد: در این سال‌ها مشکلات داخلی این رژیم افزایش چشمگیری داشته است و این بحران‌ها به حدی گسترده هستند که نتانیاهو در سخنرانی تبلیغات انتخاباتی خود اعلام کرد اگر او انتخاب شود، قول می‌دهد این رژیم به ۸۰ سالگی خود برسد.

مدیر خبرگزاری النخیل عراق با بیان این موضوع که تمام فتنه‌های موجود در کشورهای منطقه به ویژه کشورهای عربی از رژیم صهیونیستی نشات می‌گیرد، ابراز کرد: رژیم صهیونیستی در عراق، سوریه و لبنان دائما تلاش می‌کند فتنه ایجاد کند تا امنیت خودش را محقق کند زیرا هر چقدر ناامنی، تنش و خونریزی در کشورهای اسلامی بیشتر شود، امنیت اسرائیل بیش از پیش تحقق پیدا می‌کند.

وی وجود آمریکایی‌ها در منطقه خاورمیانه را برای حفظ امنیت رژیم صهیونیستی دانست و اشاره کرد: یکی از اهداف سفر رئیس جمهور آمریکا به منطقه تامین امنیت رژیم صهیونیستی در مقابل مقاومت است زیرا جریان مقاومت امروز نسبت به گذشته تفاوت اساسی دارد و در واقع مقاومت امروز منتظر نمی‌ماند که رژیم صهیونیستی حمله کند تا یک واکنش ساده داشته باشد.

الحکیم خطاب به دولت‌های اسلامی منطقه و همچنین سازمان‌های بین المللی گفت: آن‌ها باید نسبت به مسئولیت قانونی، اخلاقی و انسانی خود در دفاع از ملت مظلوم فلسطین عمل کنند و اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی که عامل اصلی بی ثباتی و ناامنی در منطقه است را محکوم کنند.

وی افزود: مردم بی گناه فلسطین زیر حملات موشکی رژیم صهیونیستی هستند و حتی شاهد بودیم در حملات اخیر کودکان کوچک به شهادت رسیدند. طبق ماده ۵۱ سازمان ملل، کشوری که تحت حمله قرار بگیرد حق دارد از خود دفاع کند اما متاسفانه این حق را برای فلسطینیان قائل نیستند و حتی بعضی از حاکمان کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی همدست شده‌اند.

https://shoma-weekly.ir/j3m9Te