سیاسی

تلاش اصلاح طلبان برای دامن زدن به اختلافات میان اصولگرایان

حجت الاسلام روانبخش در واکنش به انتساب اظهاراتی به وی مبنی بر دامن زدن حزب موتلفه اسلامی به شایعاتی در خصوص انشعاب در جبهه پایداری به دو شاخه تهران و قم آنچنان که در هفته نامه آسمان ذکر شده گفت: درون جبهه پایداری انشعابی وجود ندارد که موتلفه عامل آن باشد.
هفته نامه آسمان در شماره اخیر خود طی عنوان "شایعه انشعاب کار موتلفه ای هاست" از قول حجت الاسلام و المسلمین روانبخش آورده است: انشعاب صحت ندارد؛ این بحث را موتلفه ای ها شروع کردند و بعد هم سایت آریا متعلق به امیر محبیان به این مساله دامن زد.
آسمان در ادامه از روانبخش پرسیده که یعنی صحت ندارد و همه امور در جبهه پایداری بر وفق مراد است؟ که وی در جواب گفته: معلوم است که انشعابی در کار نیست. هیچ خبری نیست. ما هم داریم کارمان را می کنیم.
پس از انتشار این سخنان از حجت الاسلام روانبخش صحت و سقم مطلب را جویا شدیم.
حجت الاسلام روانبخش در گفتگو با شما ضمن رد مصاحبه با هفته نامه آسمان اظهارداشت: از طرف این هفته نامه با من تماس گرفتند؛ بنده هم در پاسخ گفتم که مصاحبه نمی کنم و برای مصاحبه باید ابتدا وقت قبلی گرفته و زمان خاصی معلوم شود.

عضو جبهه پایداری انقلاب اسلامی همچنین در واکنش به انتساب اظهاراتی به وی مبنی بر دامن زدن حزب موتلفه اسلامی به شایعاتی در خصوص انشعاب در جبهه پایداری به دو شاخه تهران و قم آنچنان که در هفته نامه آسمان ذکر شده گفت: درون جبهه پایداری انشعابی وجود ندارد که موتلفه عامل آن باشد.

به نظر می رسد دامن زدن به انشقاق میان جریان اصولگرایی ترفند و تاکتیک جدید اصلاح طلبان برای ورود پررنگ تر به عرصه سیاسی کشور و به خصوص انتخابات ریاست جمهوری باشد.

ترفندی که از اختلاف نظر و سلیقه میان افراد و گروه های وابسته به جریان اصولگرایی سوء استفاده می کند تا معبری بزند برای ورود دوباره و تاثیر گذار در صحنه سیاسی.

https://shoma-weekly.ir/CRtDDA