سیاسی

تقویت درون زایی نیازهای کشور را برطرف می کند

ما تقویت درون زایی را در خود نمی بینیم وفقط چشم به کشورهای دیگر دوختیم تا نیازمان را برطرف سازیم در صورتی که خودمان به راحتی میتوانیم چرخه مواد فلزی را همچون فولاد کامل کنیم.
رییس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی  گفت:یکی ازراه کارها این است که هرکسی باید در شغل وعلمی که دارد نسبت به ان کار اقدام و تصمیم گیری کند واگر هریک ازما نگاه صادقانه و تفکر فداکارانه در هر علوم داشته باشیم وخود را برای آن فدا کنیم ، بدونه شک به علم وعلوم ان کارخواهیم رسید.
به گزارش خبرگزاری بسیج،  در بازدید از کارخانه تالک ایرانیان که به همت بسیج مهندسین صنعتی استان گیلان صورت گرفت، جمعی از بسیجیان دانشگاهی و کارگران این کارخانه در تالار شرکت تولید قوطی های فلزی تالک ایرانیان که یکی از پیشگامان تولید قوطی های فلزی انواع نوشیدنی است، با مهندس میرسلیم به گفت و گو پرداختند.
مهندس مصطفی میرسلیم در پاسخ به این سوال که موادخام وجود ندارد دلیل براین میباشد که ما تقویت درون زایی را در خود نمی بینیم وفقط چشم به کشورهای دیگر دوختیم تا نیازمان را برطرف سازیم در صورتی که خودمان به راحتی میتوانیم چرخه مواد فلزی را همچون فولاد کامل کنیم.
وی درادامه به سوالات دانشجویان که چرا مجمع تشخیص مصلحت نظام اقدامی به این موضوع که نظارتی نمیکند گفت: ما کلیه بندها را که مقام معظم رهبری فرموده اند را به دستگاهای اجرای ابلاغ نمودیم ولی متصفانه عدم مدیریت ونظارت در انها فوق العاده نا کارامد بوده.
 وی در ادامه افزود : یکی از راه کارها این است که هرکسی باید در شغل وعلمی که دارد نسبت به ان کار اقدام و تصمیم گیری کند واگر هریک ازما نگاه صادقانه و تفکر فداکارانه در هر علوم داشته باشیم وخود را برای آن فدا کنیم ، بدونه شک به علم وعلوم ان کارخواهیم رسید و ما در ابتدا باید ساختار پژوهش را تقویت نمایم.
وی در ادامه باز به این نکته اشاره نمود که علم بدون ریشه یعنی نبود افراد متخصص در آن رشته و یا علم بدونه عامل تمام یعنی علمی که ناشی از علم ناقص باشد ضرر ان بیشتر از سود ان میباشد.
 وی گفت: با اب فاظلاب بخواهیم برای پرورش سیفی جات تولید کنیم واز ان طرف برای مشکلات پزشکی دچار بحران ارزی شویم مشکل در کجاست  ایا بهتر نیست که  ما ابتدا تخصص وپژهش خود را کامل کنیم وسپاس دست به اقدام ان عمل بزنیم واز افراد متخصص همان کار استفاده کنیم  .

https://shoma-weekly.ir/FllAA7