سیاسی

تقویت تولید ملی در کشور باید به فرهنگ تبدیل شود

فاطمه رهبر: تقویت تولید ملی در کشور باید به فرهنگ تبدیل شود.

فاطمه رهبر نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: تقویت تولید ملی در کشور باید به فرهنگ تبدیل شود.
وی با اشاره به نامگذاری سال 91 توسط مقام معظم رهبری به نام " تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی" اظهار داشت: نامگذاری امسال توسط مقام معظم رهبری در راستای نام سال گذشته بود که وظایف عمده ای را این نامگذاری بر عهده ما می گذارد.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: دشمن در سال گذشته تحریم های اقتصادی را در دستور کار خود قرار داد و آحاد مردم و مسئولان در نظام مقدس جمهوری اسلامی هوشمندانه در مقابل تحریم ها ایستادند و برنامه های دشمن خنثی شد.
وی ادامه داد: مردم، سرمایه گذاران و دولت وظایف مهمی را در سال جاری بر عهده دارند که نقش مردم در حمایت از تولید ملی نقشی اساسی و ویژه است. اگر به وسائل جزئی در خانه و زندگی هر ایرانی دقت کنیم متاسفانه سهمی از وسائل مربوط به تولیدات خارجی است که باید از کالاهای داخلی استفاده شود .
رهبر با اشاره به نقش مثبت و سازنده دستگاههای فرهنگی در تحقق و عملیاتی کردن شعار امسال افزود: دستگاههای فرهنگی باید برای فرهنگ سازی استفاده از کالاهای داخلی برنامه ریزی کنند تا مردم محصول ایرانی را استفاده کرده و کالای ایرانی خریداری کنند.
وی ادامه داد: ما به ایران دلبستگی داریم و همانطور که در آرمانها و ارزشهای انقلاب اسلامی وجود دارد شعار ما نه شرقی و نه غربی است.
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مسئولان در قوای سه گانه کشور نیز وظیفه دارند با هماهنگی و تعامل زمینه کار و فعالیت را برای سرمایه گذاری در کشور فراهم کنند. یکی از مشکلات در زمینه کاری در کشور ، فضای غبار آلودی است که بر اثر مفاسد اقتصادی به وجود آمده و قوه قضائیه موظف است با مفاسد اقتصادی به صورت جدی برخورد کند.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به عملکرد مجلس هشتم بیان داشت: مجلس هشتم، مجلسی اصولگرا و در خدمت ولایت و مردم است که در شرایط سخت و بحرانی تشکیل شد و نقاط ضعف و قوت بسیاری دارد.
وی در ادامه لایحه حمایت از خانواده را از مصوبات مفید دوران مجلس هشتم نام برد و تصریح کرد: لایحه حمایت از خانواده با بند ها و تبصره های بسیار زیاد در جهت تحکیم نهاد خانواده تصویب شد که این قانون بسیار جامع و مصوبات بسیار خوبی دارد.

 

https://shoma-weekly.ir/kctLOU